Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For litt over 1 mnd siden tok jeg wais-test. Under testen ble jeg svært sliten, og ville bare synke gjennom gulvet. Jeg har tatt den før, men denne gangen var det mye verre.

I uka her fikk jeg vite resultatet av testen. Det viste seg at jeg lå langt under gjennomsnittet av det som er normalt for min aldersgruppe. ( jeg er 23 år). Så kom det fram at jeg hadde svært dårlig konsentrasjonsevne og abstrakt til å tenke vanskelig, og jeg har store problemer med å lære meg nye ting eller ta inn ny infomarsjon. I følge psykologen så var det en grunn til det. Siden jeg ble utsatt for incest i barndommen og voldtekt for et år siden. Så ble det vanskelig for meg å ta inn ny info og bearbeide den pga de traumatiske opplevlesene jeg sliter med.

I høst begynte jeg på skole får å ta opp matematikk, like før jul ble jeg dårlig. Jeg klarte ikke å følge med i det hele tatt. Etter nytt år var det samme, bare satt der og så ut av vinduet. I nesten 3 månder satt jeg på skolen og klarte ikke å gjøre noe som helst. Alle ved DPS jeg er innlagt tror at jeg var på skolen hver eneste dag og gjorde det ganske bra på skolen. Helt til den dagen jeg fortalte at jeg hadde sluttet på skolen. Har ikke sluttet helt, fordi de skal gi meg et annet opplegg fram til våren.

Ut ifra wais-testen, skolegangen min og det jeg sliter med, så kom de i behandlingsgruppa mi og psykiateren fram til at jeg skal uføretrygdes for noen år.

Jeg har gått å ventet på at det skulle ha blitt sagt for lenge siden. Jeg er ikke i stand til å jobbe eller gå skole akkurat nå.

Dette innlegget er helt sikkert dumt, men jeg håper dere har tid til å lese det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140887-wais-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...