Gå til innhold

NHD: Ønsker din mening om meds ved bipolar II. (Ikke svar i søk funksjonen).

Anbefalte innlegg

Gjest upsndowns

Har fått diagnosen bipolar II. Har brukt Lamictal i litt over 2 år.

Første året i dosen 200mg. Dette hjalp ikke. Ble kjempesyk.

Andre året i dosen 325mg.Dårlig, men veldig mye friskere enn året før.

Den eneste logiske slutningen jeg klarer å trekke ut av dette, er at medisinen virker men at jeg ikke får nok medisin.

Hun er også enig i dette. Men hun vil øke så lite på medisnene. Og vente og se. Og det som da skjer er at jeg detter ned i en totalt invalidiserende depresjon.

Jeg har ikke råd til å miste flere år på å prøve ut medisiner. Jeg vil bli frisk, jobbe, studere og ha ett liv. Ikke tilbringe store deler av høsten (det er alltid da jeg blir syk) på instutisjon.

Er det ikke bedre å medisinere meg litt mere aggressivt så jeg kan kan fungere normalt igjen?

Serum konsentrasjonen min er 11, er det nok?

Vær så snill og svar...

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Du har helt rett: Dosen er for liten.

Serumkonsentrasjon skal ligge mellom 15 og 20. Om nødvendig høyere, men ikke over 40.

Skriv ut denne siden. Ta den med til legen din. Så stiller du kanskje litt sterkere.Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...