Gjest slem/syk Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg er 25 år og lurer på om jeg lider av Munchausen syndrom. Grunnen til det er at jeg tar overdoser med piller for å komme på sykehus og få oppmerksomhet og omsorg. Jeg har også forsøkt å brekke armene mine og latt som om jeg har besvimt gjentatte ganger mens jeg var på sykehus. Hvorfor gjør jeg dette? Jeg er veldig deprimert, men det må jo være noe annet i tillegg... Kan jeg ha Munchausen eller er jeg syk eller slem? 0 Siter
frosken Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Du har i allefall et stort behov for oppmerksomhet og omsorg fra andre - kanskje spesielt fra personer du opplever som autoriteter? Går du i terapi og snakker om dette? 0 Siter
Gjest dlkj Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Lite oppmerksomhet da du var liten? Bpd? 0 Siter
Gjest slem/syk Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Du har i allefall et stort behov for oppmerksomhet og omsorg fra andre - kanskje spesielt fra personer du opplever som autoriteter? Går du i terapi og snakker om dette? Jeg fikk mye oppmerksomhet da jeg var liten, men kanskje litt feil oppmerksomhet... Ja, jeg går i terapi, men snakker ikke om dette. Det er ingen som vet om at jeg gjør disse tingene for å få oppmerksomhet. Jeg gjør det for å få bort den smerten jeg har inni meg også, men mest for å få oppmerksomhet og omsorg. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg fikk mye oppmerksomhet da jeg var liten, men kanskje litt feil oppmerksomhet... Ja, jeg går i terapi, men snakker ikke om dette. Det er ingen som vet om at jeg gjør disse tingene for å få oppmerksomhet. Jeg gjør det for å få bort den smerten jeg har inni meg også, men mest for å få oppmerksomhet og omsorg. Da vet du hva du skal begynne å snakke om hos terapeuten din. Skjønner at det er kjempevanskelig, men av og til må en ta seg hardt i ørene og gå løs på de tingene en virkelig trenger hjelp med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.