Gå til innhold

ka gjør eg nå

Anbefalte innlegg

Ka gjør eg??

Kvar dag i det siste har eg berre tenkt på ein ting og det er kven eg er. Nå føler eg at eg ikkje er nokon. Eg er berre støv.

Venner har eg og alt det der, men eg skulle ønske at eg var nåken andre enn den eg er og den eg har blitt.

Det virker som om ingen liker meg som den eg er og at alle prøver å forandre på meg.

Nå går eg på skule og alt gjekk greit nok i starten av året, mens nå går alt nedom. Får ingenting til lenger. Karakterane mine ligg rundt 1, og uansett om eg prøver eller ikkje så greie eg ikkje bedre.

Eg vil ha eit normalt liv, men eg klare ikkje tenke på noko annet enn at eg er eit null.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14241-ka-gj%C3%B8r-eg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

du er ikke bare støv!!!

du er en person...et menneske på lik linje med alle andre...vet

hvordan det er åha det tøft

vet hvordan det er å føle at du ikke er god nok...vennene dine er sammen med deg, men fortjener du det egentlig??

sånn tenker i hvert fall jeg....vet jo selvfølgelig ikke om det er sånn du tenker...for jeg kjenner deg jo ikke....

du sier du liker ikke den du har blitt...hva er det du ikke liker??? prøv å grip fatt i det og kanskje gjøre noe med det...

har du noen du kan snakke om dette med?? tror det er viktig å snakke ut...jeg snakker ikke med noen og det er slitsomt....

en god venn, psykolog, mor, far, søsken....hva som helst...

håper du får det bedre i hvert fall....

gir deg en lang, god klem(hvis jeg får lov) og håper det hjelper på humøret....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14241-ka-gj%C3%B8r-eg-n%C3%A5/#findComment-68132
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...