Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har slitt med noe som trolig er et virus på det indre øret i 11mnd nå, har tatt mange undersøkelser men dem finner ingenting og kan defor heller ikke gi meg en konkret diagnose, har slitt og sliter endel med angst pga jeg ikke vet hva dette er og fantaserer om allslags ekle ting det kan være ;( Nå i senere tid har jeg utviklet depresjon også, sliter med uvirkelighets følelse nå og da, og humøret går veldig opp og ned, så jeg ringte legen min idag og ba om å få "lykkepiller" som vi hadde diskutert muligheten for å ta ibruk. Kan også nevne at jeg skal til en psykolog i slutten av måneden er greit å få snakket skikkelig ut om problemet. Jeg tror legen min snakket om cipramil eller noe husker ikke helt, det jeg lurer på er hvor lang tid det tar før jeg merker reaksjonen av disse pillene, om bivirkningene er ekle og om jeg bare vil få økt uvirkelighets følelse når jeg tar dem i bruk?

(Gutt18)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14248-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ved-lykkepille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Georg.Først vil jeg på det sterkeste annbefale å vente med

å prøve Cipramil før du har snakket med psykologen.

For det virker som du har et psykosomatisk problem,dvs det er ikke noe fysisk galt med øret ditt,så da kan det å prate ut med en psykolog løse problemene dine uten medisiner.

Hei Georg.Først vil jeg på det sterkeste annbefale å vente med

å prøve Cipramil før du har snakket med psykologen.

For det virker som du har et psykosomatisk problem,dvs det er ikke noe fysisk galt med øret ditt,så da kan det å prate ut med en psykolog løse problemene dine uten medisiner.

Joda men jeg er mer eller mindre 100% sikker på at det ikke er det, du skjønner for 11mnd var jeg en sunn og frisk 18åring med hele livet foran seg, jeg fikk flere og flere venner og allt gikk min vei, så en skjebnenatt i februar ble jeg skikkelig svimmel store rotasjons fornemmelser og jeg trudder jeg skulle besvime, det kom tilbake etter noen uker ikke like sterkt men plagsomt fordet, det er kun nå i det siste at jeg har begynt å bli deprimert av dette da det har gått så lang tid. Kan også nevne at jeg var til vurdering hos en offentlig psykolog i mai og han kunne ikke finne noe som helst grunn til at dette skulle skje, spurte meg grundig ut om bakgrunnen min og ting som skjedde før dette. Så jeg velger å ta disse medisinene alikevel. Er ikke du ening? Du også NHD? Føler at jeg virkelig har nådd bunnen, og allt virker trist rundt meg ;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...