Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse er besvart allerede.

Du, derimot, har ikke svar.

.

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

67

• Sør

55

• Goliath

18

• Flows

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*gjesp*

Jeg ser du fremdeles ikke evner å forholde deg til dagens situasjon.

Og du evner fortsatt ikke å svare på to enkle spørsmål. Jeg ser formelig panikken i øynene dine.

Skrevet

Jeg vet det - og jeg syns Israel burde trekke seg tilbake til de opprinnelige grensene -da ville de kanskje få med seg litt fler av verdens folk også, i sin kamp om å få være i fred som stat.MEN, jeg tror ikke det ville ført til færre selvmordsbombere - men det kunne jo vært interessant å se! :)

Man kan ikke okkupere nabolandet, for så å klage over selvmordsbombere. Så lenge Israel bryter enhver konvensjon fra A til Å, så har de selvsagt hele verden mot seg.

Selvmordsbombingen er en respons til Sharons terrorisme mot sivilbefolkningen.

Den beste løsningen er at Israel trekker seg tilbake til egne landområder, og at en internasjonal styrke er med på å sikre freden i området.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og du evner fortsatt ikke å svare på to enkle spørsmål. Jeg ser formelig panikken i øynene dine.

Usaklig av deg, ettersom det er du som ikke svarer.

Skrevet

Jo, Terakotta, men dette er et land som ble opprettet i landområder hvor det bodde andre folk. Omtrent som hvis FN plutselig vedtok at Israel skulle opprettes i Hedmark fylke.

Dette er dog irrelevant per idag, for nå er saken at Israel (i tillegg til det landområdet som de skulle få) OGSÅ har okkupert nabofolkets landområder ulovlig.

Med vennlig hilsen

«Dette er dog irrelevant per idag...-»

Hele argumentasjonsrekken din er irrelevant tullpreik, Norge er en suveren stat og Hedmark fylke er en del av den staten. Dette såkalte «Palestina» var territorier, ingenmannsland etter tyrkisk sultandømme, som ble fordelt på et folkerettslig grunnlag i 1947, men araberne ville heller krige.

Løgnpropagandaen din er så full av huller at den minner om helsetrøya di. Hvordan er det forresten med maskevidden der, er den i samsvar med EUs regulativ for oppbevaring av marxistisk daukjøtt?

*latterdøra på vidt gap*

Skrevet

«Dette er dog irrelevant per idag...-»

Hele argumentasjonsrekken din er irrelevant tullpreik, Norge er en suveren stat og Hedmark fylke er en del av den staten. Dette såkalte «Palestina» var territorier, ingenmannsland etter tyrkisk sultandømme, som ble fordelt på et folkerettslig grunnlag i 1947, men araberne ville heller krige.

Løgnpropagandaen din er så full av huller at den minner om helsetrøya di. Hvordan er det forresten med maskevidden der, er den i samsvar med EUs regulativ for oppbevaring av marxistisk daukjøtt?

*latterdøra på vidt gap*

Og ettersom du ikke kan tilbakevise noe som helst med saklige argumenter, så blir det det vanlige pisspreiket om marxisme.

Annonse

Skrevet

Usaklig av deg, ettersom det er du som ikke svarer.

...for å sitte på din tiltalebenk. Nå er det din tur til å forvare standpunktene dine, og det eneste du gjør er å feige ut.

Ynkrygg!

Skrevet

Og ettersom du ikke kan tilbakevise noe som helst med saklige argumenter, så blir det det vanlige pisspreiket om marxisme.

Sammenlikner du Norge og Hedmark med det palestina-arabiske ingenmannsland fra før 1948? Hva blir det neste?

Du evner jo ikke forsvare standpunktene dine i det hele tatt. Hvordan skal en da få til en debatt? Ser en bort fra et par Sør-groupies, så er du mutters alene i disse sakene, og alt som kommer fra deg er fjortiss-svar.

Håpløst.

Skrevet

Sammenlikner du Norge og Hedmark med det palestina-arabiske ingenmannsland fra før 1948? Hva blir det neste?

Du evner jo ikke forsvare standpunktene dine i det hele tatt. Hvordan skal en da få til en debatt? Ser en bort fra et par Sør-groupies, så er du mutters alene i disse sakene, og alt som kommer fra deg er fjortiss-svar.

Håpløst.

Din "versjon" av historien er akkurat like skrudd som de som benekter jødeutryddelsen.

Det du bedriver er akkurat det samme, bare at du bytter ut "jøder" med "palestinere".

Det blir ikke bedre av den grunn.

Skrevet

...for å sitte på din tiltalebenk. Nå er det din tur til å forvare standpunktene dine, og det eneste du gjør er å feige ut.

Ynkrygg!

Ingen svar fra deg nå heller?

Bare det vanlige preiket om marxisme og alt annet enn sak, fordi du ikke evner å diskutere fakta.

Skrevet

Bare det vanlige preiket om marxisme og alt annet enn sak, fordi du ikke evner å diskutere fakta.

Gjør du noe annet selv Sør?

Skrevet

Din "versjon" av historien er akkurat like skrudd som de som benekter jødeutryddelsen.

Det du bedriver er akkurat det samme, bare at du bytter ut "jøder" med "palestinere".

Det blir ikke bedre av den grunn.

Blablabla...

Skrevet

og blablabla

Annonse

Skrevet

Blablabla...

Og alle andre er marxister...

Vi kjenner bortforklaringene dine nå.

Skrevet

Gjør du?

Nei - jeg gjør ikke det.

Som tidligere sagt så gjør jeg akkurat som du gjør.

Eneste forskjellen er at jeg ikke syter over at du gjør det.

Men jeg spør deg hvorfor du syter over at jeg gjør mot deg som du gjør mot andre.

For jeg lurer på hva det er i din (dobbelt)moral som gjør at du mener du ikke skal bli behandlet slik du behandler andre?

Skrevet

Nei - jeg gjør ikke det.

Som tidligere sagt så gjør jeg akkurat som du gjør.

Eneste forskjellen er at jeg ikke syter over at du gjør det.

Men jeg spør deg hvorfor du syter over at jeg gjør mot deg som du gjør mot andre.

For jeg lurer på hva det er i din (dobbelt)moral som gjør at du mener du ikke skal bli behandlet slik du behandler andre?

Du skriver: "Nei - jeg gjør ikke det."

Altså bedriver du dobbelmoral.

Skrevet

Du skriver: "Nei - jeg gjør ikke det."

Altså bedriver du dobbelmoral.

Som jeg sa - forskjellen er at jeg er ærlig og innrømmer hva jeg gjør, og jeg syter ikke over at andre gjør mot meg som jeg gjør mot dem.

Men det gjør du, og det er da det blir dobbeltmoral ut av det.

Derfor spør jeg deg igjen:

Hvorfor syter du over at jeg gjør mot deg som du gjør mot andre.

Jeg har forklart meg flere ganger nå - og svart deg.

Kan du gjøre det samme, uten å bevise at jeg har rett?

Nei - det kan du selvfølgelig ikke, og derfor unnlater du å svare.

Nok et "typisk Sør" trekk....:-)

Skrevet

Som jeg sa - forskjellen er at jeg er ærlig og innrømmer hva jeg gjør, og jeg syter ikke over at andre gjør mot meg som jeg gjør mot dem.

Men det gjør du, og det er da det blir dobbeltmoral ut av det.

Derfor spør jeg deg igjen:

Jeg har forklart meg flere ganger nå - og svart deg.

Kan du gjøre det samme, uten å bevise at jeg har rett?

Nei - det kan du selvfølgelig ikke, og derfor unnlater du å svare.

Nok et "typisk Sør" trekk....:-)

Du skriver: " jeg syter ikke over "

Det er jo nettopp det du gjør.

INtet annet, bare patetisk syting over at jeg ikke skriver som du forventer.

Hva så? Justér forventningene dine.

Skrevet

Du skriver: " jeg syter ikke over "

Det er jo nettopp det du gjør.

INtet annet, bare patetisk syting over at jeg ikke skriver som du forventer.

Hva så? Justér forventningene dine.

Jeg syter ikke Sør. Jeg stiller deg spørsmål som du tydligvis ikke kan/ønsker/vil svare på.

Jeg konfronterer deg med deg selv, og det er lett å se at du finner det ubehagelig.

Jeg forventer ingen ting av deg Sør. Det sluttet jeg med for flere år siden:-)

Men det betyr ikke at jeg vil slutte med å stille deg "de ubehaglige spørsmålene".

Derfor nok en gang:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...