Gå til innhold

Tips ang. skjekking?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente på 20
Skrevet

Jeg har forelsket meg i en gutt(eller kanskje mann?) på 28, og har så utrolig lyst til å bli bedre kjent med ham. Jeg tror i grunn ikke han er noe interessert i det hele tatt, vet bare at han er singel, men siden jeg ikke har hatt kjæreste på 4 år har jeg funnet ut at jeg ikke har noe å tape på å prøve (?). Men hvordan går man egentlig fram? Jeg er UTROLIG dårlig på skjekking og flørting.... Og hvordan tror dere han vil reagere på at en ung og uerfaren småjente sjekker ham opp?

Mvh

Gjest Daisy
Skrevet

Du må jo bare ta en sjans! Send han en sms eller noe sånt. Selv om det er utholdelig å vente på svar er det bedre enn å ikke gjøre noe.

Hvordan kjenner du han da? Gjennom venner, jobb, skole?

Gjest malun
Skrevet

De fleste blir uansett veldig smigret over å få en henvendelse, så du har lite å tape.

Hvordan du skal gå frem, kommer jo litt an på hvordan du kjenner denne karen, da. Er det feks gjennom jobben, kan du foreslå en øl etter jobb. Er han en nabo, kan du be om hjelp til noe enkelt, og så be ham på et glass vin som takk.

Gjest Jente på 20
Skrevet

Du må jo bare ta en sjans! Send han en sms eller noe sånt. Selv om det er utholdelig å vente på svar er det bedre enn å ikke gjøre noe.

Hvordan kjenner du han da? Gjennom venner, jobb, skole?

Takk for svar. Jeg kjenner ham via et kurs jeg går på (han er kurslederen...). Tenkte jeg skulle prøve meg på en sms når kurset er over i mai....

...hvis jeg tør da ;)

Gjest Jente på 20
Skrevet

De fleste blir uansett veldig smigret over å få en henvendelse, så du har lite å tape.

Hvordan du skal gå frem, kommer jo litt an på hvordan du kjenner denne karen, da. Er det feks gjennom jobben, kan du foreslå en øl etter jobb. Er han en nabo, kan du be om hjelp til noe enkelt, og så be ham på et glass vin som takk.

Takk for svar! Kjenner ham via et kurs jeg har deltatt på. Kanskje jeg spør ham om en kaffe etter kurset neste gang?

Takk for svar i hvert fall! :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Takk for svar. Jeg kjenner ham via et kurs jeg går på (han er kurslederen...). Tenkte jeg skulle prøve meg på en sms når kurset er over i mai....

...hvis jeg tør da ;)

Tips meg om du får snøret i bånn da. Jeg smsèr med et par damer her på forumet uten en sjans:-(

Gjest Jente på 20
Skrevet

Tips meg om du får snøret i bånn da. Jeg smsèr med et par damer her på forumet uten en sjans:-(

Jepp! ;-)

Gjest Daisy
Skrevet

...hvis jeg tør da ;)

Du har ingenting å tape! Bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke gjorde :o)

Du kan jo sende han noen blafrende blikk også?

Gjest Jente på 20
Skrevet

Lær deg å stave det først ;-)

Shit!!!! Og den k'en snek seg inn hele TO ganger!!! Hehe, jeg er tydligvis littt for rask når jeg trykker på tastaturet, og har sikkert trykket midt imellom k'en og j'en slik at begge bokstavene kom med!

Det var egentlig litt pinlig det....

*rødmer*

Gjest Sniff
Skrevet

Shit!!!! Og den k'en snek seg inn hele TO ganger!!! Hehe, jeg er tydligvis littt for rask når jeg trykker på tastaturet, og har sikkert trykket midt imellom k'en og j'en slik at begge bokstavene kom med!

Det var egentlig litt pinlig det....

*rødmer*

Sorry, kunne bare ikke dy meg ;-)

Skrevet

...hvis jeg tør da ;)

VET du om han er opptatt fra før?

Er ikke nok idag at man ikke har ring på fingern vet u;)

Men er han og singel så GO FOR IT:)

Gjest Jente på 20
Skrevet

VET du om han er opptatt fra før?

Er ikke nok idag at man ikke har ring på fingern vet u;)

Men er han og singel så GO FOR IT:)

Han har sagt at han er singel, så....da er han vel singel.

:)

Gjest Jente på 20
Skrevet

Sorry, kunne bare ikke dy meg ;-)

...og jeg klandrer deg ikke!!

;o)

Skrevet

Han har sagt at han er singel, så....da er han vel singel.

:)

Jammen da er det bare å KJØR på:)

Lykke til;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...