Gjest Eldre damer har ogsa lyst pa orgasme :-) Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Da hadde jeg gitt en vibrerende Dildo med klitoris stimulator 0 Siter
Gjest Hennes datter Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Antar at du mente det som en spøk.... Vil helst ha seriøse svar, ikke sånne "tullesvar" 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Antar at du mente det som en spøk.... Vil helst ha seriøse svar, ikke sånne "tullesvar" Hvorfor synes du det var et tullesvar, synes det var et bra forslag jeg. 0 Siter
Gjest mitt svar Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hvorfor synes du det var et tullesvar, synes det var et bra forslag jeg. Ikke fra en datter!!!!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Ikke fra en datter!!!!!! Tror du mora hadde blitt fornærmet? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Tror du mora hadde blitt fornærmet? Vi er "unge" 50-åringer vi vettu;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Vi er "unge" 50-åringer vi vettu;-) Jeg får helt bakoversveis over hvordan noen tror vi som snart er 50 er. Det er som de tror vi sitter her i ermforkle og hårruller i håret. Kanskje jeg har misforstått og burde starte med det? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Jeg får helt bakoversveis over hvordan noen tror vi som snart er 50 er. Det er som de tror vi sitter her i ermforkle og hårruller i håret. Kanskje jeg har misforstått og burde starte med det? "Kanskje jeg har misforstått og burde starte med det?" Nei!;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 "Kanskje jeg har misforstått og burde starte med det?" Nei!;-) Ja men da hadde jeg liksom oppfylt forventningene på dol ;o) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Jeg får helt bakoversveis over hvordan noen tror vi som snart er 50 er. Det er som de tror vi sitter her i ermforkle og hårruller i håret. Kanskje jeg har misforstått og burde starte med det? Vel - det finnes vel noe mellom å tro at en 50-åring sitter med ermeforkle, ruller i håret og hekler - og det å være åpen for å få sex-leketøy av sine barn, da ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Vel - det finnes vel noe mellom å tro at en 50-åring sitter med ermeforkle, ruller i håret og hekler - og det å være åpen for å få sex-leketøy av sine barn, da ;-) Det kommer vel an på hvor åpent forhold man har til ungene sine. Noen snakker om alt og andre om ikke noe. Jeg har en av hver og han som ikke snakker, får lov å ha alle hemmelighetene sine i fred. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Det kommer vel an på hvor åpent forhold man har til ungene sine. Noen snakker om alt og andre om ikke noe. Jeg har en av hver og han som ikke snakker, får lov å ha alle hemmelighetene sine i fred. Jo, det er klart at det kommer an på det. Jeg ville bare påpeke at det fantes _masse_ i mellom de to ytterlighetene. Ingen grunn til å ta på seg hårnettet, liksom ;-) 0 Siter
Mistera Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Ja men da hadde jeg liksom oppfylt forventningene på dol ;o) Hadde jeg gitt mamma Dildo i burdagsgave, hadde hun sett på det som en spøk, og ikke noe annet... at hun trenger den er en annen sak... da hun har vært enslig lenge, ganske lenge... men er drittlei mannfolk:) hmmm...skal f... meg gi a en jeg tenker jeg:) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Ja men da hadde jeg liksom oppfylt forventningene på dol ;o) Pøh, de fleste her inne er "eldre" enn oss;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hadde jeg gitt mamma Dildo i burdagsgave, hadde hun sett på det som en spøk, og ikke noe annet... at hun trenger den er en annen sak... da hun har vært enslig lenge, ganske lenge... men er drittlei mannfolk:) hmmm...skal f... meg gi a en jeg tenker jeg:) Da skal du bare gjøre det. Jeg hadde synes det var festlig om datteren min hadde kommet med en slik presang. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Pøh, de fleste her inne er "eldre" enn oss;-) Nemlig ;o) 0 Siter
Mistera Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Da skal du bare gjøre det. Jeg hadde synes det var festlig om datteren min hadde kommet med en slik presang. Vi har fått et opner forhold de siste årene, etter jeg ble voksen... hadde nesten ikke kontakt i ungdomsårene... Men tenk om hun syntes det er frekkt... i bunn og i grunn vil jeg jo at hun skal treffe en hun kan bli gla i og motsatt, da hun virkelig fortjener det etter 17 år med en nakoman/alkoholiker/pedofiljævel! Men skjønner VELDIG godt at hun ikke tørr å møte en ny... for å si det slik!!! Så nå bestiller jeg en til henne... men bare en enkel en eller? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Vi har fått et opner forhold de siste årene, etter jeg ble voksen... hadde nesten ikke kontakt i ungdomsårene... Men tenk om hun syntes det er frekkt... i bunn og i grunn vil jeg jo at hun skal treffe en hun kan bli gla i og motsatt, da hun virkelig fortjener det etter 17 år med en nakoman/alkoholiker/pedofiljævel! Men skjønner VELDIG godt at hun ikke tørr å møte en ny... for å si det slik!!! Så nå bestiller jeg en til henne... men bare en enkel en eller? Bestill en med fine farger og som ser snerten ut siden det er en presang. Men den bør jo være brukbar også da ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hadde jeg gitt mamma Dildo i burdagsgave, hadde hun sett på det som en spøk, og ikke noe annet... at hun trenger den er en annen sak... da hun har vært enslig lenge, ganske lenge... men er drittlei mannfolk:) hmmm...skal f... meg gi a en jeg tenker jeg:) Da har hun sikkert en fra før ;o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Vi har fått et opner forhold de siste årene, etter jeg ble voksen... hadde nesten ikke kontakt i ungdomsårene... Men tenk om hun syntes det er frekkt... i bunn og i grunn vil jeg jo at hun skal treffe en hun kan bli gla i og motsatt, da hun virkelig fortjener det etter 17 år med en nakoman/alkoholiker/pedofiljævel! Men skjønner VELDIG godt at hun ikke tørr å møte en ny... for å si det slik!!! Så nå bestiller jeg en til henne... men bare en enkel en eller? Uff, nakoman/alkoholiker/pedofiljævel - da hadde jeg heller tatt til takke med en dildo, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.