Gjest Til Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hvorfor synes du det var et tullesvar, synes det var et bra forslag jeg. Det er sikkert et bra forslag, men jeg synes at det er veldig spesielt hvis jeg skulle ha kjøpt noe slikt til min mor i 50års gave... Det er vel ikke akkurat vanlig å gi slike bursdagsgaver til mora si siden jeg er dattera hennes... Tror heller ikke at det er vanlig at samboeren gir slikt noe til bursdagen. Da er det mye bedre å gi en slik gave uten at det er noen spesielle anledninger for det... Synes i allefall at det er svært spesielt og uvanlig hvis noen hadde gitt det til meg i gave.... Kanskje det er greit for mange at dem gir slike gaver, men jeg synes at det er litt på kanten å gi slikt noe...(høres litt perverst ut) 0 Siter
Gjest svar til til Dorthe Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Det er sikkert et bra forslag, men jeg synes at det er veldig spesielt hvis jeg skulle ha kjøpt noe slikt til min mor i 50års gave... Det er vel ikke akkurat vanlig å gi slike bursdagsgaver til mora si siden jeg er dattera hennes... Tror heller ikke at det er vanlig at samboeren gir slikt noe til bursdagen. Da er det mye bedre å gi en slik gave uten at det er noen spesielle anledninger for det... Synes i allefall at det er svært spesielt og uvanlig hvis noen hadde gitt det til meg i gave.... Kanskje det er greit for mange at dem gir slike gaver, men jeg synes at det er litt på kanten å gi slikt noe...(høres litt perverst ut) Det er synd du har så dårlig forhold til mora di 0 Siter
Gjest Svarer deg tilbake Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Det er synd du har så dårlig forhold til mora di Jeg har ikke et dårlig forhold til mora mi selv om jeg ikke velger å kjøpe dildo til bursdagsgave, men jeg synes bare at det ikke er vanlig å gi en slik gave og at det ikke virker helt normalt i forbindelse med en 50års dag... Hva du forbinder med det sammenhengen å ha en dårlig forhold til min mor, kan jeg ikke fatte og begripe... De fleste såkalte "normale døtre" bruker da ikke kjøpe en dildo til sin mor vel? Vennligst bruk hodet neste gang og ikke kom med et så teit svar, 0 Siter
Flows Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Jeg har ikke et dårlig forhold til mora mi selv om jeg ikke velger å kjøpe dildo til bursdagsgave, men jeg synes bare at det ikke er vanlig å gi en slik gave og at det ikke virker helt normalt i forbindelse med en 50års dag... Hva du forbinder med det sammenhengen å ha en dårlig forhold til min mor, kan jeg ikke fatte og begripe... De fleste såkalte "normale døtre" bruker da ikke kjøpe en dildo til sin mor vel? Vennligst bruk hodet neste gang og ikke kom med et så teit svar, Du har selvsagt helt rett, det er veldig uvanlig å kjøpe dildoer til sine foreldre. mvh 0 Siter
Gjest meg igjen Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Tror du mora hadde blitt fornærmet? Det er ikke noe man har noe med.. jeg mener: det er flaut å snakke om slike ting med foreldre, og gi en slik gave passer da slettes ikke!!! Hadde du likt å få det av datteren din, eller gitt det til din mor? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Det er ikke noe man har noe med.. jeg mener: det er flaut å snakke om slike ting med foreldre, og gi en slik gave passer da slettes ikke!!! Hadde du likt å få det av datteren din, eller gitt det til din mor? Begge deler hadde gått helt greit ) Jeg ga tanta mi et lekkert undertøysett med silikon i bhen da hun ble 75 år og hun ble kjempehappy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.