zera Skrevet 4. januar 2001 Del Skrevet 4. januar 2001 Hei, alle sammen... Jeg har det vel forsåvidt ikke så verst i dag. Men er litt nede likevel. Hadde ordna det flotte opplegget, med sunn mat og ikkeno mellom måltidene.Med i dietten var middag, fordi jeg vet at det er viktig å spise nok og variert mat. Dessuten vet ikke fam'en min om sf'en. Men i dag hadde mamma funnet ut at vi skulle ha pommes frites, siden hun og pappa skulle bort. Jeg trodde det skulle gå bra, tenkte å ikke spise for mye, bare litt. Mamma derimot, ville hjelpe meg å ha på, fordi det var vanskelig uten å sette ned tallerknen. Da jeg sa det var nok, sa mamma at jeg MÅTTE spise mer. Og det gjorde jeg...Åh, så godt det var. Mamma er pommes frites- mesteren over alle!!! Jeg tok tilogmed mer!! Så nå føler jeg meg litt nede.... Jeg ville kaste opp, men badet var opptatt. Nå er det litt sent, dessuten er søs på badet.(Henne kunne jeg jo mase på, men det er liten vits i). Men tenk det! Ha det perfekte opplegget, og så faile 2. dagen!! *er bittelittegranne lei seg* *må nesten gråte, men bare nesten* Skal forresten til psykologen min en eller annen mandag. Vet ikke helt hvilken, da men. Skolen fixer timer til meg, men det er ikke pga sf'en ,men depresjon. Psyk'en min vet ikke om sf'en og ikke får han heller. JEg klarer ikke være helt ærlig mot ham. Prøver hardt, men på noen spørsmål klarer jeg bare ikke svare sant. Kanskje det er fordi mitt 1. møte med psykolog (en annen en) ble litt skjevt.. Utsto ikke hun dama, altså.. Hun var såå overfladisk og kald, så jeg fikk ikkeno utbytte av det i det heletatt. Lonelygirl: Jeg tror nok Mico er glad i deg. Hunder er sånn, de. I dag fortalte mamma meg at etter at jeg hadde gått til skolen, gikk Max bort til gymbagen min, snuste på den og la seg til å sove på den.. Såååå søtt!! Men noen ganger føler jeg at Max ikke er glad i meg heller. Alle sier at det er klart han er, men jeg tror ikke de forstår meg helt.. (Hvordan skulle de kunne det, forresten!?!) Likevel, når MAx går og ikke vil kose med meg i det heletatt, da føler jeg meg ensom. Selvom jeg jo VET at han liker meg... En annen grunn til at jeg føler meg ensom er venninna mi. Det var 2. skoledag i dag. Plutselig virker det som om bestevenninna mi ikke bryr seg så mye om meg lenger. Vi har vært venner helt siden 1. klasse, så det er sårt. Alt virka okey, men plutselig går hun bort fra meg, uten å si no om hvor hun skal.. Da føler jeg meg litt ensom og nede. Og ikke minst DUM.. stå der sånn helt alene.. Ikke vil hun ha meg med på gruppearbeid heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre Men men, livet går vel videre.. Jeg vil du skal bli bra snart, så du får det bedre... BARE IKKE FORLAT OSS PÅ DOL FORDET! *klemmer deg, og alle de andre, lenge* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14293-dagen-i-dagoxo-lonelygirl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelygirl Skrevet 4. januar 2001 Del Skrevet 4. januar 2001 Tuuuusen takk for at du vil ha meg her på forumet selv om jeg skriver mye tull...for det gjør jeg.... Men jeg er jo avhengig!!!! WÆÆÆÆÆ! Huff....skulle ønske du ikke ble så lei deg for at du ikke fikk kastet opp....du burde bli glad!!! Oki, du synes du spiste litt mye, men en dag da!! Det gjør jo INGENTING vennen... prøv å løfte deg litt opp igjen nå, og tenk at en feil nå og da gjør alle.. dessuten var det ingen feil fra mim side... Kanskje du skal spørre venninnen din rett ut om hva det er for noe, siden hun unngår deg slik? Det beste er å konfrontere henne tror jeg, for da får du i allefall vite det hvis det er noe... *lykke til* Angående Mico, så vet jeg jo at han er glad i meg...såklart... men noen ganger blir jeg så gal, for han er så rampete og ikke vil høre på meg.... men sånn er vel alle hunder i pupperteten..hehe..*s* Skulle vært morro å sett et bilde av Max en gang :=))) *kos og klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14293-dagen-i-dagoxo-lonelygirl/#findComment-68351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zera Skrevet 4. januar 2001 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2001 Tuuuusen takk for at du vil ha meg her på forumet selv om jeg skriver mye tull...for det gjør jeg.... Men jeg er jo avhengig!!!! WÆÆÆÆÆ! Huff....skulle ønske du ikke ble så lei deg for at du ikke fikk kastet opp....du burde bli glad!!! Oki, du synes du spiste litt mye, men en dag da!! Det gjør jo INGENTING vennen... prøv å løfte deg litt opp igjen nå, og tenk at en feil nå og da gjør alle.. dessuten var det ingen feil fra mim side... Kanskje du skal spørre venninnen din rett ut om hva det er for noe, siden hun unngår deg slik? Det beste er å konfrontere henne tror jeg, for da får du i allefall vite det hvis det er noe... *lykke til* Angående Mico, så vet jeg jo at han er glad i meg...såklart... men noen ganger blir jeg så gal, for han er så rampete og ikke vil høre på meg.... men sånn er vel alle hunder i pupperteten..hehe..*s* Skulle vært morro å sett et bilde av Max en gang :=))) *kos og klem* Du skriver da ikke mye tull!! Det syns ikke jeg vaffal Uten deg ville det bli tomt her på dol.. Alle de andre er jo greie de oxo, det er ikke det... Huff, Max driver å biter i stykker teppene her. Han klør sånn i tenna og vil ha noe å bite på hele tida Så det går litt på fingrene løs oxo. Han er helt vill noen ganger, veldig søt, såklart, men helt sprø til tider. Skulle gjerne vist bilde av ham, men har ikke scanner. Kanskje jeg kan få ordnet bilder på cd, og så putte dem over på dataen..!?! *tenker høyt for meg selv nå* Jeg er nok blitt litt avhengig av forumet jeg oxo. Fam'en begynner å lure litt på hvorfor jeg sitter så mye ved pc'en nå for tida. Det blir litt vanskelig å forklare, men.... Jeg vet ikke om jeg tør å snakke med venninna mi. Noen ganger er hun på fester og drikker seg noxå full, og da sier hun så mye rart. Tenk om hun plutselig begynte å snakke med folk om det. Tør nesten ikke tenke på det engang. Dessuten har hun så mange andre, mer spennende venner enn meg. Ei venninne forteller hun alt til. De fortalte noe jeg ville skulle være hemmelig til en gutt i klassen. Det var visst veldig morsomt.... Men uten bestevenninna mi vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har litt sosialangst og tør ikke bare prate med folk, sånn som mange andre gjør. Derfor har jeg litt vanskelig med å skaffe meg nye venner... Huff, igjen, nå ble det visst veldig negativt alt sammen *lei seg-klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14293-dagen-i-dagoxo-lonelygirl/#findComment-68371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zera Skrevet 4. januar 2001 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2001 Tuuuusen takk for at du vil ha meg her på forumet selv om jeg skriver mye tull...for det gjør jeg.... Men jeg er jo avhengig!!!! WÆÆÆÆÆ! Huff....skulle ønske du ikke ble så lei deg for at du ikke fikk kastet opp....du burde bli glad!!! Oki, du synes du spiste litt mye, men en dag da!! Det gjør jo INGENTING vennen... prøv å løfte deg litt opp igjen nå, og tenk at en feil nå og da gjør alle.. dessuten var det ingen feil fra mim side... Kanskje du skal spørre venninnen din rett ut om hva det er for noe, siden hun unngår deg slik? Det beste er å konfrontere henne tror jeg, for da får du i allefall vite det hvis det er noe... *lykke til* Angående Mico, så vet jeg jo at han er glad i meg...såklart... men noen ganger blir jeg så gal, for han er så rampete og ikke vil høre på meg.... men sånn er vel alle hunder i pupperteten..hehe..*s* Skulle vært morro å sett et bilde av Max en gang :=))) *kos og klem* Du skriver da ikke mye tull!! Det syns ikke jeg vaffal Uten deg ville det bli tomt her på dol.. Alle de andre er jo greie de oxo, det er ikke det... Huff, Max driver å biter i stykker teppene her. Han klør sånn i tenna og vil ha noe å bite på hele tida Så det går litt på fingrene løs oxo. Han er helt vill noen ganger, veldig søt, såklart, men helt sprø til tider. Skulle gjerne vist bilde av ham, men har ikke scanner. Kanskje jeg kan få ordnet bilder på cd, og så putte dem over på dataen..!?! *tenker høyt for meg selv nå* Jeg er nok blitt litt avhengig av forumet jeg oxo. Fam'en begynner å lure litt på hvorfor jeg sitter så mye ved pc'en nå for tida. Det blir litt vanskelig å forklare, men.... Jeg vet ikke om jeg tør å snakke med venninna mi. Noen ganger er hun på fester og drikker seg noxå full, og da sier hun så mye rart. Tenk om hun plutselig begynte å snakke med folk om det. Tør nesten ikke tenke på det engang. Dessuten har hun så mange andre, mer spennende venner enn meg. Ei venninne forteller hun alt til. De fortalte noe jeg ville skulle være hemmelig til en gutt i klassen. Det var visst veldig morsomt.... Men uten bestevenninna mi vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har litt sosialangst og tør ikke bare prate med folk, sånn som mange andre gjør. Derfor har jeg litt vanskelig med å skaffe meg nye venner... Huff, igjen, nå ble det visst veldig negativt alt sammen *lei seg-klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14293-dagen-i-dagoxo-lonelygirl/#findComment-68372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zera Skrevet 4. januar 2001 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2001 Du skriver da ikke mye tull!! Det syns ikke jeg vaffal Uten deg ville det bli tomt her på dol.. Alle de andre er jo greie de oxo, det er ikke det... Huff, Max driver å biter i stykker teppene her. Han klør sånn i tenna og vil ha noe å bite på hele tida Så det går litt på fingrene løs oxo. Han er helt vill noen ganger, veldig søt, såklart, men helt sprø til tider. Skulle gjerne vist bilde av ham, men har ikke scanner. Kanskje jeg kan få ordnet bilder på cd, og så putte dem over på dataen..!?! *tenker høyt for meg selv nå* Jeg er nok blitt litt avhengig av forumet jeg oxo. Fam'en begynner å lure litt på hvorfor jeg sitter så mye ved pc'en nå for tida. Det blir litt vanskelig å forklare, men.... Jeg vet ikke om jeg tør å snakke med venninna mi. Noen ganger er hun på fester og drikker seg noxå full, og da sier hun så mye rart. Tenk om hun plutselig begynte å snakke med folk om det. Tør nesten ikke tenke på det engang. Dessuten har hun så mange andre, mer spennende venner enn meg. Ei venninne forteller hun alt til. De fortalte noe jeg ville skulle være hemmelig til en gutt i klassen. Det var visst veldig morsomt.... Men uten bestevenninna mi vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har litt sosialangst og tør ikke bare prate med folk, sånn som mange andre gjør. Derfor har jeg litt vanskelig med å skaffe meg nye venner... Huff, igjen, nå ble det visst veldig negativt alt sammen *lei seg-klemmer* ...det kom visst to ganger dette... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14293-dagen-i-dagoxo-lonelygirl/#findComment-68373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lonelygirl Skrevet 4. januar 2001 Del Skrevet 4. januar 2001 Du skriver da ikke mye tull!! Det syns ikke jeg vaffal Uten deg ville det bli tomt her på dol.. Alle de andre er jo greie de oxo, det er ikke det... Huff, Max driver å biter i stykker teppene her. Han klør sånn i tenna og vil ha noe å bite på hele tida Så det går litt på fingrene løs oxo. Han er helt vill noen ganger, veldig søt, såklart, men helt sprø til tider. Skulle gjerne vist bilde av ham, men har ikke scanner. Kanskje jeg kan få ordnet bilder på cd, og så putte dem over på dataen..!?! *tenker høyt for meg selv nå* Jeg er nok blitt litt avhengig av forumet jeg oxo. Fam'en begynner å lure litt på hvorfor jeg sitter så mye ved pc'en nå for tida. Det blir litt vanskelig å forklare, men.... Jeg vet ikke om jeg tør å snakke med venninna mi. Noen ganger er hun på fester og drikker seg noxå full, og da sier hun så mye rart. Tenk om hun plutselig begynte å snakke med folk om det. Tør nesten ikke tenke på det engang. Dessuten har hun så mange andre, mer spennende venner enn meg. Ei venninne forteller hun alt til. De fortalte noe jeg ville skulle være hemmelig til en gutt i klassen. Det var visst veldig morsomt.... Men uten bestevenninna mi vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har litt sosialangst og tør ikke bare prate med folk, sånn som mange andre gjør. Derfor har jeg litt vanskelig med å skaffe meg nye venner... Huff, igjen, nå ble det visst veldig negativt alt sammen *lei seg-klemmer* Akkurat sånn er Mico oxo - biter i stykker alle teppene våre...( Pappa blir ikke akkurat glad for det nei...hehe... Og det verste er at han ikke slutter.....hmf.... Når det gjelder bild over på cd, så tror jeg kanskje du er litt "lost"....tror ikke det går aan det du tenkte på,.....hehe...:=)) Men det er jo lov til å ha ideer!! *kos* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14293-dagen-i-dagoxo-lonelygirl/#findComment-68386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 5. januar 2001 Del Skrevet 5. januar 2001 Akkurat sånn er Mico oxo - biter i stykker alle teppene våre...( Pappa blir ikke akkurat glad for det nei...hehe... Og det verste er at han ikke slutter.....hmf.... Når det gjelder bild over på cd, så tror jeg kanskje du er litt "lost"....tror ikke det går aan det du tenkte på,.....hehe...:=)) Men det er jo lov til å ha ideer!! *kos* Kjære lonelygirl! Kan ikke se at denne meldinge hører inn i dette forumet! Det blir vanskelig dersom alle skulle benytte forumet til slike meldinger- regner med at du og andre brukere er enig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14293-dagen-i-dagoxo-lonelygirl/#findComment-68628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 5. januar 2001 Del Skrevet 5. januar 2001 Du skriver da ikke mye tull!! Det syns ikke jeg vaffal Uten deg ville det bli tomt her på dol.. Alle de andre er jo greie de oxo, det er ikke det... Huff, Max driver å biter i stykker teppene her. Han klør sånn i tenna og vil ha noe å bite på hele tida Så det går litt på fingrene løs oxo. Han er helt vill noen ganger, veldig søt, såklart, men helt sprø til tider. Skulle gjerne vist bilde av ham, men har ikke scanner. Kanskje jeg kan få ordnet bilder på cd, og så putte dem over på dataen..!?! *tenker høyt for meg selv nå* Jeg er nok blitt litt avhengig av forumet jeg oxo. Fam'en begynner å lure litt på hvorfor jeg sitter så mye ved pc'en nå for tida. Det blir litt vanskelig å forklare, men.... Jeg vet ikke om jeg tør å snakke med venninna mi. Noen ganger er hun på fester og drikker seg noxå full, og da sier hun så mye rart. Tenk om hun plutselig begynte å snakke med folk om det. Tør nesten ikke tenke på det engang. Dessuten har hun så mange andre, mer spennende venner enn meg. Ei venninne forteller hun alt til. De fortalte noe jeg ville skulle være hemmelig til en gutt i klassen. Det var visst veldig morsomt.... Men uten bestevenninna mi vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har litt sosialangst og tør ikke bare prate med folk, sånn som mange andre gjør. Derfor har jeg litt vanskelig med å skaffe meg nye venner... Huff, igjen, nå ble det visst veldig negativt alt sammen *lei seg-klemmer* Kjære zera! Det er fint at du også har en hund som du er glad , men slik melding hører ikke til på dette forumet, takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/14293-dagen-i-dagoxo-lonelygirl/#findComment-68630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.