Mistera Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 blitt helt besatt av mat her eller:) Jeg derimot har blitt besatt av dette http://www.nrk.no/magasin/upunkt/hundeparken/ 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Klart man er besatt av mat. Det er jo påske, og man har tid til å lage ting man ellers ikke lager. 0 Siter
Sør Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hund er jo også mat, Mistera! :-) God påske til deg! Med vennlig hilsen 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hund er jo også mat, Mistera! :-) God påske til deg! Med vennlig hilsen *ler* 0 Siter
Mistera Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 Hund er jo også mat, Mistera! :-) God påske til deg! Med vennlig hilsen Hehe... ikke for meg da... Men i Kina spiser de hund:) 0 Siter
Mistera Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 Klart man er besatt av mat. Det er jo påske, og man har tid til å lage ting man ellers ikke lager. jeg lager ikke mat da, det har jeg ikke råd til... så påsken skal brukes i å rydde papiere og rydde i sokkehyllen:) Så nå skal jeg parre alle sokkene mine:) 0 Siter
Gjest sonny&cher Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 jeg lager ikke mat da, det har jeg ikke råd til... så påsken skal brukes i å rydde papiere og rydde i sokkehyllen:) Så nå skal jeg parre alle sokkene mine:) Det samme skal jeg, har hittil fått parra 2 sokkepar! Ellers har sønnen min grisa vann ut over alle forelesningsnotatene mine, så jeg har mye å ta tak i. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 Det samme skal jeg, har hittil fått parra 2 sokkepar! Ellers har sønnen min grisa vann ut over alle forelesningsnotatene mine, så jeg har mye å ta tak i. Fikk en del parr igår, men måtte bare se endel tapt til maskina:( ååå de fine sokka mine.... Men nå parrer jeg bikkjer istedenfor... hehe 0 Siter
Sør Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hehe... ikke for meg da... Men i Kina spiser de hund:) Men du nevner jo nedenfor at du mangler penger til mat. Vær nå litt løsningsorientert og ta naboens hund. Den kan sikkert brukes til mange spennede retter, og du kan selvsagt invitere naboen over også. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 Men du nevner jo nedenfor at du mangler penger til mat. Vær nå litt løsningsorientert og ta naboens hund. Den kan sikkert brukes til mange spennede retter, og du kan selvsagt invitere naboen over også. Med vennlig hilsen Har jo en kineser som nabo... kansje han kan tilberede den til meg:) Her er noen lauskatter og... hun ene er gravid... urk... nå ble jeg nesten litt kvalm:) 0 Siter
Sør Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Har jo en kineser som nabo... kansje han kan tilberede den til meg:) Her er noen lauskatter og... hun ene er gravid... urk... nå ble jeg nesten litt kvalm:) Husk at det bare er svarte hunder som bringer lykke. === Jeg har en oppskrift med kattunge-lever i marmelade. Frister det? *hjelpsom* Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Du og jeg får kose oss med suppeposene våre ) Blir det blomkålsuppe i dag, mon tro? 0 Siter
Mistera Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 Husk at det bare er svarte hunder som bringer lykke. === Jeg har en oppskrift med kattunge-lever i marmelade. Frister det? *hjelpsom* Med vennlig hilsen mmmmm... ja ganske:) 0 Siter
Geoje Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hehe... ikke for meg da... Men i Kina spiser de hund:) her i Korea også. Men disse restaurantene er nå ganske bortgjemt og ikke kjente for folk utenfra. Det var noe som kom etter OL i Seoul. Her foretrekker folk å ha bittesmå hunder som husdyr, de har gjerne lang hvit pels også farger de halen og ørene med knallfarger. Sikkert et tegn på at den ikke er spiselig. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Fikk en del parr igår, men måtte bare se endel tapt til maskina:( ååå de fine sokka mine.... Men nå parrer jeg bikkjer istedenfor... hehe Gris;o) 0 Siter
Mistera Skrevet 9. april 2004 Forfatter Skrevet 9. april 2004 Gris;o) Har fått meg hund i hundeparken...har nå fått valper og:) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Har fått meg hund i hundeparken...har nå fått valper og:) Gratulerer såå mye med familieforøkelsen:o) Nå vet du hva du har å gjøre i påsken å) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.