Gjest strandhai Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg ble rørt av innlegget ditt, jeg. Fint at noen tenker som deg. En professor i fysikk sa til meg en gang at det viktigste faget på skolen er historie. Med det mente han at man må lære av fortiden for å unngå at "historien gjentar seg". Men også at man tar med seg det positive tidligere generasjoner sto for. Jeg har herved tatt et par minutter til ettertanke. Takk for påminnelsen! :-) Takk skal du ha. Saa snillt av deg!:-) Er helt enig med professoren din. Skulle bare oenske flere kunne tenke som han. God paaske!:-) 0 Siter
andor Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Kan du fortelle meg hva du mente med det her; "Det finst vitterleg meir interessante problemstillingar til." Eller maa jeg si jeg syns synd paa deg og din arroganse. Men, folk skal faa ha de meningene de har i fred. Jeg syns bare det er synd at det finnes folk med der ute med saanne meninger som du gav uttrykk for i innlegget ditt. Jaja.Sant å seia oppdaga eg ikkje at strandhaien var ut og sprella før akkurat nå. Sjølvsagt kan eg fortelje kva eg meinte, men inntil vidare burde det vera greitt å konstatere at eg meinte akkurat det eg sa, og at 9-april-syndromet etter kvart har blitt massivt irrelevant og uinteressant i dei aller fleste samanhengar eg kan tenkje meg. Elles er det vel rimeleg arrogant å gjeva seg til å tykkje synd på folk pga meiningane deira, men ver forsikra om at sympatien er gjensidig, og at eg vonar du kanskje kan få betre vit på eit seinare aldersstig. 0 Siter
andor Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 er du blitt feig, andor? Synes strandhai under her stiller et greit spørsmål. Men jeg ser du unnlater å svare på tiltale i alle linker du slenger inn noen lunkne påstander. Vårslapp? Det kan godt hende at eg er vårslapp, men elles er det berre ikkje så altfor ofte at eg gidder klikke på DOL-linken.Dermed oppdagar eg heller ikkje ikkje om nokon har vore ute etter meg sidan sist, Elles takk for omtanken. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jaja.Sant å seia oppdaga eg ikkje at strandhaien var ut og sprella før akkurat nå. Sjølvsagt kan eg fortelje kva eg meinte, men inntil vidare burde det vera greitt å konstatere at eg meinte akkurat det eg sa, og at 9-april-syndromet etter kvart har blitt massivt irrelevant og uinteressant i dei aller fleste samanhengar eg kan tenkje meg. Elles er det vel rimeleg arrogant å gjeva seg til å tykkje synd på folk pga meiningane deira, men ver forsikra om at sympatien er gjensidig, og at eg vonar du kanskje kan få betre vit på eit seinare aldersstig. "...og at 9-april-syndromet etter kvart har blitt massivt irrelevant og uinteressant i dei aller fleste samanhengar eg kan tenkje meg." Jeg klarer fortsatt ikke aa forstaa hva du mener her. Irrelevant og uinteressant for DEG kanskje. Men bare du skjoenner at ikke alle tenker paa samme maaten som deg. Jeg kan tenke meg at "9-april syndromet", som du saa fint kaller det, kommer til aa doe ut saann ca. samtidig med nynorsken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.