Gå til innhold

Syklist kjørt ihjel i oslo..bombe at det var en taxi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du helt sikker på at de ikke er fritatt?

Når jeg ser på hvordan enkelte av dem kjører, så må jeg innrømme at jeg noen ganger tviler!

Egentlig burde vi forby sykkelhjelmer, slik at evolusjonsteorien tok over! :D

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke om jeg er enig i at det er typisk at det er en taxi som har forårsaket dette, men kan ikke forstå annet enn at bilisten i dette tilfellet både må ha hatt stor fart og vært sløv... Mener å huske at det er relativt grei belysning der ulykken skjedde, og når man skal krysse veien må man jo bruke øynene litt...

Skrevet

Vet ikke om jeg er enig i at det er typisk at det er en taxi som har forårsaket dette, men kan ikke forstå annet enn at bilisten i dette tilfellet både må ha hatt stor fart og vært sløv... Mener å huske at det er relativt grei belysning der ulykken skjedde, og når man skal krysse veien må man jo bruke øynene litt...

Men hadde syklisten lys?

Hadde han/hun refleksive klær?

Hvor fort syklet vedkommende?

Overholdt syklisten evt. vikeplikt?

Hadde syklisten drukket?

Jeg vet ikke noe konkret om denne ulykken, men det kan (i utgangspunktet) like gjerne være syklistens feil.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...