modesty Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Jeg tittet på linken du la ut om hundeparken, og jeg har faktisk fått registrert meg min egen hund, hehe. Det virker jo litt morsomt om man kjeder seg eller ikke har noe spesielt å finne på, men hva er egentlig poenget med dette spillet? Jeg har for det meste gravd etter bein, kjøpt meg en hatt, og blitt parret av andre hunder.. Og så var det en slem hund som lurte meg og stjal hatten min!!!! Veit forresten at dette egentlig burde stått under meldinger, men men.. =) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Link?? *nysgjerrig* :-) http://www.nrk.no/magasin/upunkt/hundeparken/ 0 Siter
Mistera Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Hehe... du må samle karisma poeng... med de kan du bli glupere (stige i rang) på visdomsberget... slik du og kan spørr om parring, om du får ri på noen osv... Så må du huske å straffe/belønne huder du besøker... jeg syntes det er morosomt.. Du får poeng for å snuse, tisse, parre osv... men bare 50 pr dag:) Hunden min heter Lurtepurte:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.