Gjest Leel@ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Tror Ajungiljak sine soveposer skal være ganske så bra. Er litt dyre mener jeg, men absolutt verdt det når de andre ligger og hutrer i teltet lang oppe i fjellheimen, og du ligger og sover søtt 0 Siter
Gjest Kjøtteteren Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Det kommer an på når og hvor den skal brukes! Jeg har peiling på friluftsutstyr, men må ha flere opplysninger. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 http://www.isbjorn.no/bjornoya.html 0 Siter
erin Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Det kommer an på når og hvor den skal brukes! Jeg har peiling på friluftsutstyr, men må ha flere opplysninger. Tenkte mer generelt. Har ikke tenkt å overnatte på Svalbard i telt, for å si det sånn... Sovepose med smarte løsninger; pute, vid/lett å snu seg, puster, snøringer osv. 0 Siter
Gjest Kjøtteteren Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Tenkte mer generelt. Har ikke tenkt å overnatte på Svalbard i telt, for å si det sånn... Sovepose med smarte løsninger; pute, vid/lett å snu seg, puster, snøringer osv. Svarer deg ordentlig i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.