Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei - det er ikke Irak som innvaderte USA, men USA som okkuperte Irak.

Muslimene drev terror lenge før den tid.

Og muslimene driver terror over hele verden. Nesten all krig og terror har sitt utspring i muslimsk aggrensjon.

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• Grip

9

• Goliath

7

• Flows

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det nye jødehatet er legitimert gjennom den voldsomme hetsen mot Israel og jøder i forbindelse med konflikten i Midt-Østen. Sør med klakkører har åpnet muligheten for de marginaliserte nynazist-gruppene til å komme fra i lyset og spre sin galle over jødene. Men nynazistene er heldigvis så få at de ikke spiller noen rolle i denne sammenheng, annet enn som PK-alibi for en eller annen nervøs EU-talsmann.

Hovedtyngden av jødehatet er imidlertid båret frem av muslimer, en erfaring som jøder opplever hver dag;

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article769582.ece

Du skriver: "Hovedtyngden av jødehatet er imidlertid båret frem av muslimer, en erfaring som jøder opplever hver dag"

Du lyver!

Faktum er:

"Det er først og fremst "yngre, hvite menn med høyreekstremistiske sympatier"som står for veksten i de antisemittiske handlingene som er registrert i hjertet av Europa. Det mener ekspertene i Det europeiske overvåkingssenter for rasisme og fremmedhat (EUMC) i Strasbourg."

Beklager, Grip - enda et selvmål.

Du er ikke bedre enn en nazist - du har bare byttet ut "muslimer" for "jøder".

Skrevet

Det gjorde ikke Taliban første gangen heller. Taliban og Mujahedeen hadde vel knapt våpen før Vesten bevæpnet dem.

Muslimene har drevet krigføring i hundrevis av år, og har skjelden manglet våpen.

Skrevet

Muslimene drev terror lenge før den tid.

Og muslimene driver terror over hele verden. Nesten all krig og terror har sitt utspring i muslimsk aggrensjon.

Hva har det med okkupasjonen av Irak å gjøre?

Du er så kunnskapsløs at det er pinlig!

Baath var et SEKULÆRT pro-vestlig parti. De sloss i ÅREVIS mot muslimer.

Skrevet

Muslimene har drevet krigføring i hundrevis av år, og har skjelden manglet våpen.

De kristne har drept langt flere enn det muslimene har, hvis man først skal telle på den måten.

Din kunnskapsløshet er pinlig.

Skrevet

Du skriver: "Hovedtyngden av jødehatet er imidlertid båret frem av muslimer, en erfaring som jøder opplever hver dag"

Du lyver!

Faktum er:

"Det er først og fremst "yngre, hvite menn med høyreekstremistiske sympatier"som står for veksten i de antisemittiske handlingene som er registrert i hjertet av Europa. Det mener ekspertene i Det europeiske overvåkingssenter for rasisme og fremmedhat (EUMC) i Strasbourg."

Beklager, Grip - enda et selvmål.

Du er ikke bedre enn en nazist - du har bare byttet ut "muslimer" for "jøder".

Ditt frenetiske forsvar for muslimske "gestapister" blir bare latterlig. Å henvise til nynazister blir like latterlig, siden de nærmest er usynelig i hele Europa.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article769644.ece?service=print

Her har du et noe mer nyansert bilde av saken.

Annonse

Skrevet

Ditt frenetiske forsvar for muslimske "gestapister" blir bare latterlig. Å henvise til nynazister blir like latterlig, siden de nærmest er usynelig i hele Europa.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article769644.ece?service=print

Her har du et noe mer nyansert bilde av saken.

Jeg forsvarer ingen, men påpeker at det du forfekter er akkurat det samme som nazistene forfektet, bare med en folkegruppe forbyttet med en annen.

Gjest QuePasta
Skrevet

Det er jo et resultat av USAs feilslåtte strategi. Det er neppe tilfeldig at det var i Spania at det smalt.

Nå viser artikkelen nettopp at det var tilfeldig at det "smalt" i Spania... Det kunne like gjerne skjedd i Frankriket, Italia, Storbritannia eller Tyskland.

Skrevet

Nå viser artikkelen nettopp at det var tilfeldig at det "smalt" i Spania... Det kunne like gjerne skjedd i Frankriket, Italia, Storbritannia eller Tyskland.

Det var neppe veldig tilfeldig, selv om det er terror-grupper i andre land.

Det USA har oppnådd er å lage et terrorist-paradis i Irak. Dumt av dem.

Gjest QuePasta
Skrevet

Det var neppe veldig tilfeldig, selv om det er terror-grupper i andre land.

Det USA har oppnådd er å lage et terrorist-paradis i Irak. Dumt av dem.

Irak har vært et terror-paradis i en årrekke.

Skrevet

Irak har vært et terror-paradis i en årrekke.

Nei, slettes ikke i den forstand du påstår - bortsett fra helt nord, som den irakiske hæren ikke hadde styring over.

Terroren i Irak var VI med å selge våpen til. Men det har du visst "glemt"?

Merkelig...

Annonse

Gjest QuePasta
Skrevet

Dette er 17000 direkte drepte.

Antallet døde pga sult og indirekte årsaker er åpenbart langt høyere.

Er 17000 ikke høyt nok for deg?

17000 er altfor mange.

Men det svekker troverdigheten i din retorikk. Forrige gang du skulle forsvare 55000 så var grunnen til det høye tallet at de også hadde regnet inn irakiske soldater.

Jeg begynner sterkt å tvile på redeligheten som ligger bak kildene dine.

Gjest QuePasta
Skrevet

Nei, slettes ikke i den forstand du påstår - bortsett fra helt nord, som den irakiske hæren ikke hadde styring over.

Terroren i Irak var VI med å selge våpen til. Men det har du visst "glemt"?

Merkelig...

Hvis du leser amnesty-rapportene, er det ingen tvil om at irak har vært et terrorparadis i en årrekke.

Når det gjelder din påstand om at terroren i europa har vokst fram som et resultat av irak-krigen, kan det være på sin plass å poengtere at flere av terroroperasjonene rapportert av Petter Nesser var satt igang før irak-krigen.

Skrevet

17000 er altfor mange.

Men det svekker troverdigheten i din retorikk. Forrige gang du skulle forsvare 55000 så var grunnen til det høye tallet at de også hadde regnet inn irakiske soldater.

Jeg begynner sterkt å tvile på redeligheten som ligger bak kildene dine.

Hva du tviler på er selvsagt ditt eget problem.

Skrevet

Hvis du leser amnesty-rapportene, er det ingen tvil om at irak har vært et terrorparadis i en årrekke.

Når det gjelder din påstand om at terroren i europa har vokst fram som et resultat av irak-krigen, kan det være på sin plass å poengtere at flere av terroroperasjonene rapportert av Petter Nesser var satt igang før irak-krigen.

Det er ingen tvil om at det er lettere for terrorister i Irak nå enn før.

At terrorisme eksisterte før er det ingen som har betvilt.

laguna1365380434
Skrevet

*lol*

Amerikanerne er skvær gærne når det kommer til visning av hud og nakenhet, ja;)

Der jeg bodde er det forbudt å skifte under håndkle på stranden! (hvilket vi selvsagt driter i..)

Engang fikk jeg dessuten 9 naboklager da jeg solte meg uten overdel på eget tak. Jeg lå med ryggen opp dessuten.(!!!)

Jeg har prøvd å fritte ut amerikanske venner om hva dette hysteriet rundt nakenhet kommer av, men de vet ikke sikkert..(selvom de hadde noen teorier om hvorfor jeg fikk naboklager.. ikke EN mann hadde ringt, men det gjorde kjerringene deres. Som hadde svært lite tilovers for at nabohuset plutselig rant over av lettkledde, blonde skandinaver..;))

Men det kommer seg litt da..Forrige gang jeg var over var det blitt tilatt både med deler av pupp i reklame(vennene mine var foresten her en gang og var totalt overgitt over at det var nakne damer i såpereklamer;)) og det fantes egne kondomreklamer.. Selvom disse var så subtile at du måtte vite hva de handlet om på forhånd for å få noe som helst ut av dem.;)

Skrevet

*lol*

Der jeg bodde er det forbudt å skifte under håndkle på stranden! (hvilket vi selvsagt driter i..)

Engang fikk jeg dessuten 9 naboklager da jeg solte meg uten overdel på eget tak. Jeg lå med ryggen opp dessuten.(!!!)

Jeg har prøvd å fritte ut amerikanske venner om hva dette hysteriet rundt nakenhet kommer av, men de vet ikke sikkert..(selvom de hadde noen teorier om hvorfor jeg fikk naboklager.. ikke EN mann hadde ringt, men det gjorde kjerringene deres. Som hadde svært lite tilovers for at nabohuset plutselig rant over av lettkledde, blonde skandinaver..;))

Men det kommer seg litt da..Forrige gang jeg var over var det blitt tilatt både med deler av pupp i reklame(vennene mine var foresten her en gang og var totalt overgitt over at det var nakne damer i såpereklamer;)) og det fantes egne kondomreklamer.. Selvom disse var så subtile at du måtte vite hva de handlet om på forhånd for å få noe som helst ut av dem.;)

Hei,

Årsaken er at det meget ofte var puritanere som utvandret til USA. Slikt gir pietismen gode vekstvilkår!

Med vennlig hilsen

Skrevet

*lol*

Det er bare vi som tåler litt naken hud, tenk om du solet deg i Iran, Tyrkia eller en del andre land :-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...