Gå til innhold

Gruppesex eller trekant

Anbefalte innlegg

Gjest nei til gruppesex
Skrevet

Hadde en diskusjon om trekant og gruppesex i går kveld. For meg er det langt over grensen. Så rått håper jeg aldri at sex blir for meg. Jeg er singel og har hatt og har forskjellige sexpartnere, men jeg vil ha en om gangen. Noen meninger.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt verken gruppe eller trekant...

Men det er meg, så får andre gjøre som de vil.

Synes ikke det er noe "bedre" å ha flere partnere om gangen en og en enn flere om gangen da...

Selv om jeg ikke engang har ons så skjønner jeg fristelsen som andre kan falle for...for i fantasien virker både det ene og det andre rimelig spennende da...

:)

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt verken gruppe eller trekant...

Men det er meg, så får andre gjøre som de vil.

Synes ikke det er noe "bedre" å ha flere partnere om gangen en og en enn flere om gangen da...

Selv om jeg ikke engang har ons så skjønner jeg fristelsen som andre kan falle for...for i fantasien virker både det ene og det andre rimelig spennende da...

:)

Ok, har hatt trekant engang da jeg var 18... begge av det motsatte kjønn.. altså to gutter... som bare brydde seg om meg:) hehe... men gjør jeg det igjen... NOT.. den tiden er OVER!!!

Men som sagt man blir jo en erfaring rikere;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har selvfølgelig ingen meninger om din mening vedrørende gruppesex.

Annonse

Gjest johnna
Skrevet

Svært mange par i faste , trygge forhold, har stor glede av trekant en gang i blant.

laguna1365380434
Skrevet

Tja.. Jeg kan ikke se at det ene er noe verre enn det andre..

Jeg tror ikke sex, i noen form, er fordervelig eller "rått" om alle som deltar er der frivillig og har glede av det(og er gamle nok);)

Jeg finner det mer betenkelig enn både gruppesex og orgier når folk seiler fra det ene "seriøse" forholdet til det andre for å legitimere at de har lyst på et knull. Slike seriemonogamister knuser flere hjerter og kreer mere elendighet(også for seg selv) enn folk som åpent og ærlig er lekne seksuellt.

Tror jeg.

Snorkfrøken
Skrevet

Det er bedre med en bra trekant enn en ond sirkel....

Skrevet

Tja.. Jeg kan ikke se at det ene er noe verre enn det andre..

Jeg tror ikke sex, i noen form, er fordervelig eller "rått" om alle som deltar er der frivillig og har glede av det(og er gamle nok);)

Jeg finner det mer betenkelig enn både gruppesex og orgier når folk seiler fra det ene "seriøse" forholdet til det andre for å legitimere at de har lyst på et knull. Slike seriemonogamister knuser flere hjerter og kreer mere elendighet(også for seg selv) enn folk som åpent og ærlig er lekne seksuellt.

Tror jeg.

Bra skrevet! :) Folk er forskjellige, og det som passer en, passer ikke nødvendigvis alle andre. Så lenge folk er frivillig med på aktivitetene _og_ de er gamle nok, så la de få drive med nøyaktig hva de vil - bare de ikke sårer andre med det.

laguna1365380434
Skrevet

Bra skrevet! :) Folk er forskjellige, og det som passer en, passer ikke nødvendigvis alle andre. Så lenge folk er frivillig med på aktivitetene _og_ de er gamle nok, så la de få drive med nøyaktig hva de vil - bare de ikke sårer andre med det.

Hyggelig at du synes det;)

Nettopp det med å ikke såre andre synes jeg er litt vesentlig her.

Mange som fordømmer eksprimentell sex eller tilfeldige partnere har det med selv å hoppe fra forhold til forhold, bare det er "seriøst" og innenfor de rammene av det tradisjonelt akseptable.

Jeg synes det er ærligere med folk som innrømmer seg at de kun er kåte fra tid til annen og som ikke trenger å bli sammen med gud og hver mann for det.

Å bli kjæreste med noen for et godt ord og slå opp igjen for det samme, mener jeg at medfører nettopp en større risiko for å såre andre.. Og for å lure seg selv..;)

Skrevet

Mange som fordømmer eksprimentell sex eller tilfeldige partnere har det med selv å hoppe fra forhold til forhold, bare det er "seriøst" og innenfor de rammene av det tradisjonelt akseptable.

Jeg synes det er ærligere med folk som innrømmer seg at de kun er kåte fra tid til annen og som ikke trenger å bli sammen med gud og hver mann for det.

Å bli kjæreste med noen for et godt ord og slå opp igjen for det samme, mener jeg at medfører nettopp en større risiko for å såre andre.. Og for å lure seg selv..;)

Nok en gang er jeg fullstendig enig med deg. :)

Å være kåt er naturlig, enten man nå er i et forhold eller ikke, og det er da ikke noe galt i å finne seg en elsker for et ons eller for en periode når man ikke har noen å "stå til ansvar for".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er så utrolig enig med deg.

Jeg vil heller ha en jente med 100 ONS på 5 år, enn en jente med "5"seriøse" forhold bak seg i løpet av den samme tiden.

Hvem faen vil ha noen som tar like lett på det å hoppe inn i et forhold som det å kjøpe seg en ny bukse?

Ikke jeg.

ONS og kåthet er en ærlig sak. Det å ta lett på følelser er langt mer graverende.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...