Gå til innhold

her var det livlig i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først så klager folk fordi de skal være hjemme alene i kveld og deretter er det nesten ingen her.

HALLOOOOOOOO

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er skikkelig treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeigt her ikveld. Igår også. Hvor er alle sammen??

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, det er skikkelig treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeigt her ikveld. Igår også. Hvor er alle sammen??

Jeg er på puben om et øyeblikk:-)

Skrevet

Jeg er på puben om et øyeblikk:-)

Ta en pils for meg, da

(eller helst en Baileys ;) )

- - -

*lusker ned til barskapet og finner Baileysflaska...en ypperlig avslutning på påskeaften*

;)

Skrevet

Jeg har vært innom flere ganger - kaffepause fra uterydding, innerydding ol - og synes det har vært veldig slakkt i hele dag.

Synes i det hele tatt det har blitt slakkere her, merkbart...dårligere respons på innlegg, færre tråder, mange nye nick...

Håper det tar seg opp igjen :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ta en pils for meg, da

(eller helst en Baileys ;) )

- - -

*lusker ned til barskapet og finner Baileysflaska...en ypperlig avslutning på påskeaften*

;)

Skål til deg. Jeg drikker ikke kakao - men kona liker det:-)

Skrevet

Ja, her var det fort gjort å oppdatere seg. Tror jeg fortsetter å se film jeg :)

Skrevet

Nå er jeg her igjen etter å ha sett på Paradise Hotell, verdens dårligste reallityserie.

Skrevet

Jeg har vært innom flere ganger - kaffepause fra uterydding, innerydding ol - og synes det har vært veldig slakkt i hele dag.

Synes i det hele tatt det har blitt slakkere her, merkbart...dårligere respons på innlegg, færre tråder, mange nye nick...

Det er jo bare tull på tven også. Eneste er Stephen King men han er litt for unaturlig for meg

Skrevet

Ja, her var det fort gjort å oppdatere seg. Tror jeg fortsetter å se film jeg :)

Er den spennende?

Skrevet

Er mange nye nick negativt? Ja da skjønner jeg om det blir dårlig med respons og aktivitet her inne...

Skrevet

Er mange nye nick negativt? Ja da skjønner jeg om det blir dårlig med respons og aktivitet her inne...

Problemet med nye nick er at man ikke vet hva man skal snakke med dem om.

Hvis de skriver bra innlegg, svarer folk.

Skrevet

Problemet med nye nick er at man ikke vet hva man skal snakke med dem om.

Hvis de skriver bra innlegg, svarer folk.

hva snakker du med de du kjenner om da? og har dere alltid kjent hverandre?

Skrevet

hva snakker du med de du kjenner om da? og har dere alltid kjent hverandre?

Jeg kjenner ikke så mange i virkeligheten, kun noen få men har vært her inne i snart 6 år og synes jeg kjenner endel av de faste nickene.

Hva vil f.eks være interessant å diskutere med deg? Barneoppdragelse, samliv, røyking, oppfeting, trygderegler, jeg vet rett og slett ikke og jeg orker ikke å begynne å lese gamle innlegg for å finne ut hva du interesserer deg for :o)

Skrevet

Jeg kjenner ikke så mange i virkeligheten, kun noen få men har vært her inne i snart 6 år og synes jeg kjenner endel av de faste nickene.

Hva vil f.eks være interessant å diskutere med deg? Barneoppdragelse, samliv, røyking, oppfeting, trygderegler, jeg vet rett og slett ikke og jeg orker ikke å begynne å lese gamle innlegg for å finne ut hva du interesserer deg for :o)

Nei da så.

Ha en fortsatt fin kveld/natt da=)

Skrevet

Det er vel ganske mange som er på påskeferie, da. Eller har et liv, hehe. :o)

Men det har blitt generelt slappere her inne, synes jeg. Så vi får henge i, vi som har samvittighet!

Skrevet

Har spilt TP og drukket GT.

;o)

Og hva er tp og gt *dum*

Skrevet

Og hva er tp og gt *dum*

Trivial Pursuit og Gin Tonic!

*slurper*

Skrevet

Trivial Pursuit og Gin Tonic!

*slurper*

jeg sitter med to liter rødvin på kjøkkenet og klarer ikke å drikke når jeg ikke har selskap :o(

Hvor lenge holder en åpnet kartong seg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...