Dorthe Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Først så klager folk fordi de skal være hjemme alene i kveld og deretter er det nesten ingen her. HALLOOOOOOOO 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Ja, det er skikkelig treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeigt her ikveld. Igår også. Hvor er alle sammen?? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Ja, det er skikkelig treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeigt her ikveld. Igår også. Hvor er alle sammen?? Jeg er på puben om et øyeblikk:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg er på puben om et øyeblikk:-) Ta en pils for meg, da (eller helst en Baileys ) - - - *lusker ned til barskapet og finner Baileysflaska...en ypperlig avslutning på påskeaften* 0 Siter
Rubia Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg har vært innom flere ganger - kaffepause fra uterydding, innerydding ol - og synes det har vært veldig slakkt i hele dag. Synes i det hele tatt det har blitt slakkere her, merkbart...dårligere respons på innlegg, færre tråder, mange nye nick... Håper det tar seg opp igjen 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Ta en pils for meg, da (eller helst en Baileys ) - - - *lusker ned til barskapet og finner Baileysflaska...en ypperlig avslutning på påskeaften* Skål til deg. Jeg drikker ikke kakao - men kona liker det:-) 0 Siter
Soria Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Ja, her var det fort gjort å oppdatere seg. Tror jeg fortsetter å se film jeg 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Ja, det er skikkelig treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeigt her ikveld. Igår også. Hvor er alle sammen?? Nå er jeg her igjen etter å ha sett på Paradise Hotell, verdens dårligste reallityserie. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Jeg har vært innom flere ganger - kaffepause fra uterydding, innerydding ol - og synes det har vært veldig slakkt i hele dag. Synes i det hele tatt det har blitt slakkere her, merkbart...dårligere respons på innlegg, færre tråder, mange nye nick... Håper det tar seg opp igjen Det er jo bare tull på tven også. Eneste er Stephen King men han er litt for unaturlig for meg 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Ja, her var det fort gjort å oppdatere seg. Tror jeg fortsetter å se film jeg Er den spennende? 0 Siter
Gjest bjeff Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg har vært innom flere ganger - kaffepause fra uterydding, innerydding ol - og synes det har vært veldig slakkt i hele dag. Synes i det hele tatt det har blitt slakkere her, merkbart...dårligere respons på innlegg, færre tråder, mange nye nick... Håper det tar seg opp igjen Er mange nye nick negativt? Ja da skjønner jeg om det blir dårlig med respons og aktivitet her inne... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Er mange nye nick negativt? Ja da skjønner jeg om det blir dårlig med respons og aktivitet her inne... Problemet med nye nick er at man ikke vet hva man skal snakke med dem om. Hvis de skriver bra innlegg, svarer folk. 0 Siter
Gjest bjeff Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Problemet med nye nick er at man ikke vet hva man skal snakke med dem om. Hvis de skriver bra innlegg, svarer folk. hva snakker du med de du kjenner om da? og har dere alltid kjent hverandre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 hva snakker du med de du kjenner om da? og har dere alltid kjent hverandre? Jeg kjenner ikke så mange i virkeligheten, kun noen få men har vært her inne i snart 6 år og synes jeg kjenner endel av de faste nickene. Hva vil f.eks være interessant å diskutere med deg? Barneoppdragelse, samliv, røyking, oppfeting, trygderegler, jeg vet rett og slett ikke og jeg orker ikke å begynne å lese gamle innlegg for å finne ut hva du interesserer deg for ) 0 Siter
Gjest bjeff Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Jeg kjenner ikke så mange i virkeligheten, kun noen få men har vært her inne i snart 6 år og synes jeg kjenner endel av de faste nickene. Hva vil f.eks være interessant å diskutere med deg? Barneoppdragelse, samliv, røyking, oppfeting, trygderegler, jeg vet rett og slett ikke og jeg orker ikke å begynne å lese gamle innlegg for å finne ut hva du interesserer deg for ) Nei da så. Ha en fortsatt fin kveld/natt da=) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Ja, det er skikkelig treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeigt her ikveld. Igår også. Hvor er alle sammen?? Det er vel ganske mange som er på påskeferie, da. Eller har et liv, hehe. ) Men det har blitt generelt slappere her inne, synes jeg. Så vi får henge i, vi som har samvittighet! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april 2004 Forfatter Skrevet 10. april 2004 Har spilt TP og drukket GT. ;o) Og hva er tp og gt *dum* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Og hva er tp og gt *dum* Trivial Pursuit og Gin Tonic! *slurper* 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Trivial Pursuit og Gin Tonic! *slurper* jeg sitter med to liter rødvin på kjøkkenet og klarer ikke å drikke når jeg ikke har selskap ( Hvor lenge holder en åpnet kartong seg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.