Gå til innhold

her var det livlig i kveld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter med to liter rødvin på kjøkkenet og klarer ikke å drikke når jeg ikke har selskap :o(

Hvor lenge holder en åpnet kartong seg?

En åpnet kartong holder seg så lenge som 5-6 uker, tror jeg. Har aldri hatt en åpnet en mer enn tre uker, jeg. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En åpnet kartong holder seg så lenge som 5-6 uker, tror jeg. Har aldri hatt en åpnet en mer enn tre uker, jeg. ;o)

OK, da skal jeg nok finne selskap så jeg får drukket den opp :o)

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg er ikke her fordi jeg har gått å lagt meg. Etter en hel dag ute var jeg nær å sovne under Sabeltann på TV2, og gikk umidelbart og la meg sammen med Vesla da det var ferdig. Hvem av oss som sovnet først vet jeg ikke men var det meg må det ha vært midt i et vers av en nattasang som ikke jeg kan huske å ha fullført.*L*

Naturlig nok skrives dette etter en god natts søvn der jeg faktisk var førstemann opp i dag!

Skrevet

Skål til deg. Jeg drikker ikke kakao - men kona liker det:-)

Altså, jeg var hjemme jeg, dah! Men heg tok en Pappa Bjørn: Etter å ha vært ute hele dagen, sluknet jeg i sofaen såvidt over "Med hjartet på rette staden"...Men så var jeg oppe med påskesola i dag, da.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg var ikke her for jeg så Den røde drage med familien og la meg tidlig for en gangs skyld. Skal ha middagsbesøk i dag. Hva er det jeg finner på, idioti. Men altså jeg så Den røde drage med Hannibal Lector altså istedetfor å mase med deg. Dessuten er det guttungens pc og han er jo veldig mye hjemme nå i påsken. Må lissom be fint om å få låne, eller som nå, tjuvlåne før han står opp.

Hehe.... ;o)

Gjest PC gurine
Skrevet

Jeg var ikke her for jeg så Den røde drage med familien og la meg tidlig for en gangs skyld. Skal ha middagsbesøk i dag. Hva er det jeg finner på, idioti. Men altså jeg så Den røde drage med Hannibal Lector altså istedetfor å mase med deg. Dessuten er det guttungens pc og han er jo veldig mye hjemme nå i påsken. Må lissom be fint om å få låne, eller som nå, tjuvlåne før han står opp.

Hehe.... ;o)

Kjøp din egen og bli din egen dame. Du som sitter så mye her på dol burde ha tilgang når det passer deg.

Her hjemme har vi hver vår. Men jeg synes det er gøy å mekke med å sette de opp i nettverk. Det er jeg som styrer pc'ne her i huset.

Kizza1365380506
Skrevet

Kjøp din egen og bli din egen dame. Du som sitter så mye her på dol burde ha tilgang når det passer deg.

Her hjemme har vi hver vår. Men jeg synes det er gøy å mekke med å sette de opp i nettverk. Det er jeg som styrer pc'ne her i huset.

Fytti katta, er på gang med en ny brukt. Pc'en til gubben, den han bruker på jobb. Skal få ny der så kjøper vi den gamle. Men da må jeg ha flere tilganger til breibåndet. Men asså hvordan gjør jeg det???

hilsen pc-idioten

Skrevet

Er mange nye nick negativt? Ja da skjønner jeg om det blir dårlig med respons og aktivitet her inne...

Jeg sa ikke det var negativt...

men de faste nickene er "flinkere" til å komme med respons forde man er "kjent" her inne...

de nye nickene er kanskje forsiktigere, noe som vel er ganske normalt.

:)

Skrevet

Hehe.... ;o)

Det er den første filmen, ikke sant. Var den bra?

Gjest PC gurine
Skrevet

Fytti katta, er på gang med en ny brukt. Pc'en til gubben, den han bruker på jobb. Skal få ny der så kjøper vi den gamle. Men da må jeg ha flere tilganger til breibåndet. Men asså hvordan gjør jeg det???

hilsen pc-idioten

Dersom du bare kobler to pc'er kan du bruke en krysset kabel.

Eller du kan kjøpe en switch (det har jeg) En boks som du kan koble flere pc'er til.

(det kommer forresten litt an på hvilken nettoperatør du har om det holder med switch eller om du må skaffe en ruter.)

Man kan også bruke en HUB men de er "dumme" og utnyttelsen av bandvidden mellom pc'ene blir dårligere.

Kizza1365380506
Skrevet

Det er den første filmen, ikke sant. Var den bra?

Ja det er den første filen og den var kjempebra og trofast mot boken. Nå er det ett par år siden jeg leste boken da men slik jeg husker den var den veldig lik. Har ikke våget å lese den tredje boken ennå, den skal være så ekkel. For ikke å si filmen, grøss...

Kizza1365380506
Skrevet

Dersom du bare kobler to pc'er kan du bruke en krysset kabel.

Eller du kan kjøpe en switch (det har jeg) En boks som du kan koble flere pc'er til.

(det kommer forresten litt an på hvilken nettoperatør du har om det holder med switch eller om du må skaffe en ruter.)

Man kan også bruke en HUB men de er "dumme" og utnyttelsen av bandvidden mellom pc'ene blir dårligere.

Thank you, da blir det krysset kabel, switch eller ruter og ikke hub. Vi har telenor ISDN så jeg kan vel kanskje bare bestille på nett eller noe i den duren. Det de anbefaler kanskje.

Men kan alle bare gjøre sånn eller må vi liksom bestille noe mer, ekstra tilgang eller noe?

Mvh

Skrevet

Ja det er den første filen og den var kjempebra og trofast mot boken. Nå er det ett par år siden jeg leste boken da men slik jeg husker den var den veldig lik. Har ikke våget å lese den tredje boken ennå, den skal være så ekkel. For ikke å si filmen, grøss...

Jeg skal leie den en dag :o) Jeg har de to andre og synes de er kjempespennende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...