Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å skaffe meg glattetang, men jeg lever kun på studielån og har derfor ikke penger til å betale 1200 kroner for en glattetang hos frisør. Ser at Elkjøp har til 300 kroner, men er det noen som veit om disse egentlig funker?

Har ikke noe særlig krøller lenger, men jeg har en sånn vipp nederst i håret.

Takk for svar. =)

ilene1365380268
Skrevet

Jeg har sikkert den..Blir lite brukt. Tror frisøren sin er best.Men har du lite krøll, er den grei nok..

Skrevet

Det viktige er at den er keramisk. Ellers ødelegger den håret fullstendig.

Skrevet

De fra Elkjøp er dårlige. Den funker jo egentlig, men tar sinnsykt mye lenger tid... så det blir til at jeg ikke gidder..Skal du ha en som funker bra, må du nok kjøpe den hos frisøren.

Skrevet

De med damp i tillegg skal visst være best siden de gir håret fuktighet.

Gjest et lite tips
Skrevet

Sett inn en annonse på finn.no. Koster 25,- men man får nesten alltid svar og et godt kjøp. Har handlet masse slik jeg, i det siste. Til og med fått en del gratis :o)

Gjest pasa21
Skrevet

Hvis det er babyliss du mener så funket den ikke for meg men den jeg kjøpte hos frisøren funker kjempebra-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...