Gå til innhold

shaker til drinker,hvor får man kjøpt det ?

Anbefalte innlegg

Gjest shaker'n :)
Skrevet

hvor kan man få kjøpt en shaker som man blander drinker med? jeg tenker på internett, noen som vet hvor man kan få kjøpt det? tenkte å blande noen drinker selv men en shaker hjemme :)

Skrevet

På internett veit jeg ikke, men jeg har sett det på Mique på byporten i Oslo. Eller var det Oslo city? En av de hvertfall.

Skrevet

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produkter.aspx?t=183&g0=0&g1=10

Denne er veldig god. En slags shakernes Rolls Roycs. Både fordi den tar seg godt ut i seksjonen, men også fordi den har en sil som siler.

Den er dyr, men den er verdt det. Har du råd så har du råd, og da går du for den.

Lykke til!

Dyr?

49 kr står det på den sida jeg får opp... Var det feil link kanskje? Eller trodde du det stod 490? Eller syns du at 49 kr er mye penger?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dyr?

49 kr står det på den sida jeg får opp... Var det feil link kanskje? Eller trodde du det stod 490? Eller syns du at 49 kr er mye penger?

Nei, jeg trodde, helt korrekt, at det sto 49 kroner der.

49 kroner er kanskje ikke mange penger for deg, men tatt i betraktning at man får shakere til rundt 25 kroner på helsekosten, og 49 kroner utgjør ca. 100 % mer enn 25 kroner, så vil jeg påstå at dette er en relativt dyr shaker.

Men den er som sagt verdt hver krone, og en Rolls Royce bør koste litt mer enn en boble.

Skrevet

49 kroner er kanskje ikke mange penger for deg, men tatt i betraktning at man får shakere til rundt 25 kroner på helsekosten, og 49 kroner utgjør ca. 100 % mer enn 25 kroner, så vil jeg påstå at dette er en relativt dyr shaker.

Men den er som sagt verdt hver krone, og en Rolls Royce bør koste litt mer enn en boble.

Ok.

Jeg bare ventet meg en designershaker til 2000 kr.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok.

Jeg bare ventet meg en designershaker til 2000 kr.

Hvis du er ute etter en designershaker så kan du helt sikkert finne det ved å søke på nettet.

Hva du skal med det er jo uansett bare din sak.

Skrevet

Hvis du er ute etter en designershaker så kan du helt sikkert finne det ved å søke på nettet.

Hva du skal med det er jo uansett bare din sak.

Jeg skal ikke ha shaker uansett jeg da.

Pappa Bjørn
Skrevet

Alt om Bar har jo slikt. De holde til på Bygdøy.

Skrevet

Du bruker ikke en helsekost shaker til shaking av drinker.

"......................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du bruker ikke en helsekost shaker til shaking av drinker.

"......................"

Faen, var dette et av de innleggene man burde lese før man svarer?

Jeg hater den typen innlegg.

Skrevet

Faen, var dette et av de innleggene man burde lese før man svarer?

Jeg hater den typen innlegg.

Ikke bare det, men dette er en verden hvor man som oftest kommer bedre ut av det hvis man tenker før man åpner kjeften,

".........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...