laguna1365380434 Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Her var det jaggu stilt! Og jeg som har satt meg med kaffekanne og askebeger og tenkte jeg skulle slå ihjel ettermiddagen på dol(ispedt litt lettere husarbeid og kryssordløsing) Noen her i det hele tatt? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jada og hvis du har lyst på rødvin er det bare å komme. Jeg har to liter på kjøkkenet og jeg trenger selskap for å få det i meg. 0 Siter
Rubia Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg er her... titter innom nå og da gjennom dagen...kjeder meg litt 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Jada og hvis du har lyst på rødvin er det bare å komme. Jeg har to liter på kjøkkenet og jeg trenger selskap for å få det i meg. Takk for det! Men jeg tror nok jeg skal være både hjemme og edruelig;) Drakk øl i går,drakk øl i forigår og drakk øl dagen før det..:-o Det var mange å påske seg med, ser du;) Så i dag tenkte jeg å henge her, samt, som sagt gjøre litt lettere husarbeid, for å styrke det husmoderlige ego.. Men det er jo en dag i morgo, som de sier i sangen..(nesten hvertfall) Blir den fin, finnes det jo en Grunerhage også..:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Jeg er her... titter innom nå og da gjennom dagen...kjeder meg litt Jeg har også drevet og tittet innom.. Men synes det er litt påskeslapt.. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Takk for det! Men jeg tror nok jeg skal være både hjemme og edruelig;) Drakk øl i går,drakk øl i forigår og drakk øl dagen før det..:-o Det var mange å påske seg med, ser du;) Så i dag tenkte jeg å henge her, samt, som sagt gjøre litt lettere husarbeid, for å styrke det husmoderlige ego.. Men det er jo en dag i morgo, som de sier i sangen..(nesten hvertfall) Blir den fin, finnes det jo en Grunerhage også..:-) Jeg har vært edruelig hele påsken jeg og har fri i morgen. Hm, da slapp jeg i hvert fall hodepine i morgen, tåler ikke rødvin men pilsen på Grünerhagen er grei ) 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jada og hvis du har lyst på rødvin er det bare å komme. Jeg har to liter på kjøkkenet og jeg trenger selskap for å få det i meg. Kanskje jeg skal ta meg en tur bort på et glass vin? Det er ikke så langt skjønner du :-) mvh 0 Siter
Rubia Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg har også drevet og tittet innom.. Men synes det er litt påskeslapt.. :-) Ikke rent lite heller... Synes i det hele tatt det har virket veldig rolig her en laaaang stund jeg da...også utenom påsken ? Men nå er jo påska snart over og folk vil vel stikke innom igjen som en avveksling til arbeid og hjemmestress...ikke sant ? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Da tenkte du nok feil ;o) Du får ta med deg kaffen og røyken og sette deg ute ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Kanskje jeg skal ta meg en tur bort på et glass vin? Det er ikke så langt skjønner du :-) mvh Blir du sinna i fylla? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Ikke rent lite heller... Synes i det hele tatt det har virket veldig rolig her en laaaang stund jeg da...også utenom påsken ? Men nå er jo påska snart over og folk vil vel stikke innom igjen som en avveksling til arbeid og hjemmestress...ikke sant ? Får tro det.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Jeg har vært edruelig hele påsken jeg og har fri i morgen. Hm, da slapp jeg i hvert fall hodepine i morgen, tåler ikke rødvin men pilsen på Grünerhagen er grei ) Vi sees sikkert på dol i morgen tidlig, så får vi diskutere vær og føreforhold da..:-) I dag var det jo bra, men litt kaldt for utepils tror jeg.. Allikevel var det mye folk på Grunerhagen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Da tenkte du nok feil ;o) Du får ta med deg kaffen og røyken og sette deg ute ;-) Ute er det småkaldt..:-/ Får heller gjøre mere husarbeid og mindre dol da, selv om jeg egentlig hadde tenkt meg det omvendt.. 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Blir du sinna i fylla? hehe, nei jeg blir hverken sint eller full. Men jeg kan både synge og le. Ja jeg ler faktisk av det meste :-) mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Vi sees sikkert på dol i morgen tidlig, så får vi diskutere vær og føreforhold da..:-) I dag var det jo bra, men litt kaldt for utepils tror jeg.. Allikevel var det mye folk på Grunerhagen. Jeg var ute i går og tok en kaffe og da satt vi inne. Veninna mi frøys og dessuten var det fullt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 hehe, nei jeg blir hverken sint eller full. Men jeg kan både synge og le. Ja jeg ler faktisk av det meste :-) mvh Men du kan ikke komme hit vet du, for jeg røyker som en skorstein, inne. Forresten er jeg flink til å synge jeg også. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg har sett på mormor og de 8 ungene... 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Men du kan ikke komme hit vet du, for jeg røyker som en skorstein, inne. Forresten er jeg flink til å synge jeg også. Gjør da ikke for meg noe du røyker, røyker selv jeg. Men barna mine og Sør er røykfrie :-) mvh 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Gjør da ikke for meg noe du røyker, røyker selv jeg. Men barna mine og Sør er røykfrie :-) mvh Det ble litt indianerspråk det der :-) mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Gjør da ikke for meg noe du røyker, røyker selv jeg. Men barna mine og Sør er røykfrie :-) mvh Tror ikke jeg tar i mot herrebesøk i dag, jeg er fremdeles i flanellspysjen ) Det er påske og jeg koser meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.