Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstra mi er helt i spinn om dagen og skal kjøpe minst to videospillere når hun får råd...

grunnen er at hun har hørt at videospilleren skal gå ut og forsvinne helt...og barna har over 200 barnefilmer i videohaugen sin.

Jeg har ikke hørt noe om dette og sier til ho at det sikkert ikke blir så ille.

Mener...vi får jo fremdeles kjøpt spillere av ymse slag med kasettspillere på...og tilogmed kasetter selges jo litt her og der.( selv om cd, mp3 osv.har vært fremtiden noen år nå )

Så jeg kan ikke skjønne annet enn at det kanskje ikke blir laget videospillere i hauger fremover, men at vi vil klare å få kjøpt spillere i flere å fremover ennå.

Noen som vet noe mer konkret om dette her eller ?

Hvem har rett og hvem har feil av oss ?

:)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg leste i et videoblad (homeentertainment tror jeg det var) at vhs er på vei ut. Men hvor riktig det er, vet jeg ikke.... vi har også over 200 filmer, så håper ikke det!

:)

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Kjøp en spiller som har både DVD- og videospiller.

Skrevet

Det blir nok ikke solgt så mange VHS-filmer framover, men maskinene får man nok fremdeles tak i.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Man kan jo fortsatt få tak i platespillere til gamle LP-plater. Tror søstera di kan roe seg ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...