Gjest Undrende jente Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hva vil det si å kle seg vulgært/være vulgær? 0 Siter
Gjest selje Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg tror ordet egentlig kommer av folkelig. Litt gammeldags (fisefint) utrykk for simpelt, billig, i betydningen utfordrende. Dattera mi ville sagt horete. Nå kan du jo velge. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Vulgært? Tja. Jeg i tights og kort skjørt er nok ikke noe vakkert syn. Mange vil nok påstå at det blir i overkant vulgært. Ellers er bekledning en smakssak, og ofte innenfor rammer tilhørende de forskjellige generasjonene. F.eks. vil nok mange 80-åringer mene at dagens unge kler seg litt i overkant vulgært. Men det er jo fordi våre besteforeldre gikk i burkalignende plagg for å skjule mest mulig. 0 Siter
Gjest Undrende jente Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg tror ordet egentlig kommer av folkelig. Litt gammeldags (fisefint) utrykk for simpelt, billig, i betydningen utfordrende. Dattera mi ville sagt horete. Nå kan du jo velge. Hehe, ok, takk for svar! 0 Siter
jacob Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det vil si å kle seg på en slik måte at både bollefitte og mugger blottlegges for en hel verden. Et praktisk eksempel på vulgær framferd er dette svaret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.