Gå til innhold

Vulgært

Anbefalte innlegg

Gjest Undrende jente
Skrevet

Hva vil det si å kle seg vulgært/være vulgær?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tror ordet egentlig kommer av folkelig. Litt gammeldags (fisefint) utrykk for simpelt, billig, i betydningen utfordrende. Dattera mi ville sagt horete. Nå kan du jo velge.

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vulgært? Tja. Jeg i tights og kort skjørt er nok ikke noe vakkert syn. Mange vil nok påstå at det blir i overkant vulgært.

Ellers er bekledning en smakssak, og ofte innenfor rammer tilhørende de forskjellige generasjonene.

F.eks. vil nok mange 80-åringer mene at dagens unge kler seg litt i overkant vulgært.

Men det er jo fordi våre besteforeldre gikk i burkalignende plagg for å skjule mest mulig.

Gjest Undrende jente
Skrevet

Jeg tror ordet egentlig kommer av folkelig. Litt gammeldags (fisefint) utrykk for simpelt, billig, i betydningen utfordrende. Dattera mi ville sagt horete. Nå kan du jo velge.

;)

Hehe, ok, takk for svar!

Skrevet

Det vil si å kle seg på en slik måte at både bollefitte og mugger blottlegges for en hel verden.

Et praktisk eksempel på vulgær framferd er dette svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...