Gjest "sittende her en liten stund...." Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Ikke drama, og ikke "suppe-film"... Liker spenning eller en god komedie. Ikke "mannen med den nakne pistol"-humor.. Triller er bra!! Noen som har sett K-19?? Hvordan var den? 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 ShitDiddelyDo kan sikkert svare deg litt senere i kveld når han kommer på jobben :-) mvh 0 Siter
Gjest "sittende her en liten stund".... Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 ShitDiddelyDo kan sikkert svare deg litt senere i kveld når han kommer på jobben :-) mvh Er SDD her enda? Heter han det nå da, eller tuller du bare...? Jo, han kan nok si noe. Men jeg trodde ikke han var her lenger. Kjedelig.. 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Er SDD her enda? Heter han det nå da, eller tuller du bare...? Jo, han kan nok si noe. Men jeg trodde ikke han var her lenger. Kjedelig.. ShitDiddelyDo innehar mange av de samme interesser så jeg tipper han kan hjelpe deg. Er ikke helt sikker på når han begynner i kveld, men han begynner. Tror jeg. mvh 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg ville rett og slett gått for disse nye animasjonsfilmene til Disney/Pixar. De har både humor og spenning. F.eks. vil jeg anbefale deg Finding Nemo og Monsters Inc. To filmer som er usedvanlig gode, morsomme, og spesielt haien Bruce i Finding Nemo ga i hvert fall meg mareritt et par netter på rad. En lumsk faen! 0 Siter
Gjest "sittende her en liten stund...." Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg ville rett og slett gått for disse nye animasjonsfilmene til Disney/Pixar. De har både humor og spenning. F.eks. vil jeg anbefale deg Finding Nemo og Monsters Inc. To filmer som er usedvanlig gode, morsomme, og spesielt haien Bruce i Finding Nemo ga i hvert fall meg mareritt et par netter på rad. En lumsk faen! Har faktisk Finding Nemo hjemme, så det kan jo være noe.. Takk for svar. Er du SierDuDet? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Har faktisk Finding Nemo hjemme, så det kan jo være noe.. Takk for svar. Er du SierDuDet? Hvis du har Finding Nemo og liker den, så ville jeg gått for Monsters Inc. (Monsterfabrikken på norsk). Den er etter min mening hakket råere enn Nemo, og det sier litt! 0 Siter
Gjest "sittende her en liten stund...." Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hvis du har Finding Nemo og liker den, så ville jeg gått for Monsters Inc. (Monsterfabrikken på norsk). Den er etter min mening hakket råere enn Nemo, og det sier litt! Jeg har ikke sett Finding Nemo enda (travelt med små/kurs og jobb). Så når jeg endelig setter meg ned for å se en film bør den være god! (Så du er gode, "gamle" SDD...) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg har ikke sett Finding Nemo enda (travelt med små/kurs og jobb). Så når jeg endelig setter meg ned for å se en film bør den være god! (Så du er gode, "gamle" SDD...) Da bør du se Finding Nemo. Se den på engelsk! (Selv om jeg ikke har sett den norske selv). Jeg er ikke god og gammel, men kan forkortes til SDD. 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Da bør du se Finding Nemo. Se den på engelsk! (Selv om jeg ikke har sett den norske selv). Jeg er ikke god og gammel, men kan forkortes til SDD. Er du ung og vond, vil du prate om det? mvh 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Er du ung og vond, vil du prate om det? mvh Nei. Det der er mitt problem. Noe jeg selv må arbeide med. Men jeg er ikke så ung. Bare mannevond. 0 Siter
Flows Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Nei. Det der er mitt problem. Noe jeg selv må arbeide med. Men jeg er ikke så ung. Bare mannevond. Jaja du vet hvor jeg er. mvh 0 Siter
Gjest Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Uten å ha lest andre forslag: Ringenes Herre - regner ikke med den trenger noen nærmere forklaring Bruce Almighty - knallgøy komedie med Jim Carrey 0 Siter
Dora Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Er du ung og vond, vil du prate om det? mvh hei. du bør se frihetens regn- som den heter på norsk.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.