Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære og jeg bor i en leilighet som ikke har vært pusset opp på noen årtier nå, en leilighet han har arvet og derfor eier. vi er begge studenter, og har derfor ikke råd til å pusse opp noe videre fobi noen malingsstrøk. og nå er vi litt furstrerte. det ser ut som doen er lekk? skjønner ikke helt hva det er som skjer. men det lekker et sted bak fra doen, ut på gulvet. det spruter ikke, eller noe. og det er begrenset hvor mye det renner. det lukter litt rart, men ikke avføring. er det slik at do også har pakninger som må skiftes, eller er det slik at vi helst bør kjøpe en helt ny do? hva gjør man isåfall da? er slikt lett å skifte ut? dette er som sagt et gammelt bad, men vi har ikke råd til å pusse det opp. ville aldri klart å oppnå den pengesummen som må skaffes til veie for noe slikt, og lån er uaktuelt i vår situasjon.

zapp1365380584
Skrevet

Doen min har hatt nøyaktig det samme problemet. Byttet pakninger for noen hundrelapper, og doen holder i tjue år til. Vaktmesteren i blokka skiftet dem for meg, så jeg behøvde ikke en gang rørlegger. Lykke til.

Skrevet

skal høre med ham over påske, jeg. takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...