Gå til innhold

Jeg er så kjempeflink!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Nå har jeg vasket alle fire rom(og støvsuget det med teppe), samt alt tøyet og hengt ut sengeklærne for at de skal lukte vår..

Likeledes har jeg ryddet og vasket inni alle kriker og kroker, også noe lugubre matskap.. Jeg har til og med vasket og sortert i verktøykassen og tatt ut og vasket alle tingene i hyllene og skuffene på kjøkkenet!

Nå har jeg bare igjen å sortere alle cdene også skal jeg kjøpe tulipaner og legge på det vårlige sengetøyet..( I morgen) Også skal jeg bake rundstykker..

Da blir det bare SÅ koselig her!

jeg måtte bare skryte litt her, husmoregoet er svulmende..;-)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• Dorthe

5

• Sør

2

• Pappa Bjørn

2

Skrevet

Hørtes deilig ut, kan lukte den rene lukten :)

Deilig å ta et skippertak av og til!

Gjest what the...
Skrevet

Har du ennå litt av energien i behold,så kan du jo komme hjem til meg og øse den utover.:o)

Rekker ikke å se bunnen i skittentøykurven en gang:o(

Skrevet

Hva hadde du tatt sa du?

Blandet med hva da?

;)

God bedring!

Med vennlig hilsen

laguna1365380434
Skrevet

Hørtes deilig ut, kan lukte den rene lukten :)

Deilig å ta et skippertak av og til!

:-) Det er hyggelig når det er gjort..

Typen er smørblid også.. Selvom han egentlig ikke tror på at jeg kommer til å bake rundstykker i morgen tidlig;)

Men jeg SKAL det,altså..

laguna1365380434
Skrevet

Har du ennå litt av energien i behold,så kan du jo komme hjem til meg og øse den utover.:o)

Rekker ikke å se bunnen i skittentøykurven en gang:o(

Vel skulle gjerne, men nå er det vel over for i år;)

Har akkurat nok energi igjen til å kjøpe inn tulipaner og bake rundstykker..

Men hyggelig ble det altså!

:-)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Hva hadde du tatt sa du?

Blandet med hva da?

;)

God bedring!

Med vennlig hilsen

Avslørt, dæng! ;-)

Neida, jeg er bare høy på kaffe og dol..

Er nok for all del bra igjen i morgen..;-)

Skrevet

Bare skryt i vei du for det fortjener du etter den økta du har hatt :)

Du har vært kjempeflink, og jeg kan tenke meg hvilken deilig følelse det må være å sitte ned og slappe av etterpå.

:)

laguna1365380434
Skrevet

Bare skryt i vei du for det fortjener du etter den økta du har hatt :)

Du har vært kjempeflink, og jeg kan tenke meg hvilken deilig følelse det må være å sitte ned og slappe av etterpå.

:)

Takker! :-)

Det ER nydelig å sløve nå, med ren samvittighet og rene gulv..

Skrevet

Avslørt, dæng! ;-)

Neida, jeg er bare høy på kaffe og dol..

Er nok for all del bra igjen i morgen..;-)

Kaffe og DOL kan det ikke være, fordi det har jeg forsøkt - uten den virkningen du beskriver!

*mistenksom*

Med vennlig hilsen

laguna1365380434
Skrevet

Kaffe og DOL kan det ikke være, fordi det har jeg forsøkt - uten den virkningen du beskriver!

*mistenksom*

Med vennlig hilsen

*lol*

Det virker ikke hver gang på meg heller.. Det skulle tatt seg ut!;)

Kanskje noen blandet noe i drinken min i går.. I såfall vil jeg vite hva, og få oppskriften..;)

Gjest what the...
Skrevet

:-) Det er hyggelig når det er gjort..

Typen er smørblid også.. Selvom han egentlig ikke tror på at jeg kommer til å bake rundstykker i morgen tidlig;)

Men jeg SKAL det,altså..

Åå ja,så du har ikke barn kanskje?

Ja det var en tid selv jeg hadde vasket gulv,før klokka var 9 om morgenen!Men det var før alle mine 3 små:o)

Skrevet

Du har vært kjempeflink og har lov å skryte av deg selv :o)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Åå ja,så du har ikke barn kanskje?

Ja det var en tid selv jeg hadde vasket gulv,før klokka var 9 om morgenen!Men det var før alle mine 3 små:o)

Ingen unger,nei.. Bare katt..

Jeg er helt imponert over dere med unger.. Jeg hadde ikke klart å gjøre noe hadde jeg hatt unger, jeg har vært barnevakt fra tid til annen, og det er jo steike umulig å kombinere med noe annet..:-o

Og etter på er jeg bare sliten og kokt og vil ikke annet enn å sove eller være matt forann TV.

Å passe unger er mer slitsomt en tre dager på rad på byen..Som sagt, jeg er imponert over dere som driver med slikt til daglig.

Gjest uten signatur
Skrevet

Heldiggris! Jeg er misunnelig. Skulle ønske det var meg. DET var tider det. Da en hadde energi til slikt. Kan huske den følelsen når en satt seg ned etterpå 'racet'.

Nyyyyyyyyt det!

Selv så har kroppen streika, så jeg kommer nok aldri til å oppnå den følelsen der mer. Her gror alt meg over hodet. Men jeg løser det ved å rømme huset!

laguna1365380434
Skrevet

Du har vært kjempeflink og har lov å skryte av deg selv :o)

Takker!:-)

Det ble veldig koselig, særlig sammenlignet med før, for det var bomba..

Nå mangler jeg bare tulipanene som prikk over ien..

Skrevet

Takker!:-)

Det ble veldig koselig, særlig sammenlignet med før, for det var bomba..

Nå mangler jeg bare tulipanene som prikk over ien..

Blomsterbutikken i Markveien var åpen skjærtorsdag så den er sikkert åpen i morgen også. Og de hadde halv pris på påskeblomster.

laguna1365380434
Skrevet

Heldiggris! Jeg er misunnelig. Skulle ønske det var meg. DET var tider det. Da en hadde energi til slikt. Kan huske den følelsen når en satt seg ned etterpå 'racet'.

Nyyyyyyyyt det!

Selv så har kroppen streika, så jeg kommer nok aldri til å oppnå den følelsen der mer. Her gror alt meg over hodet. Men jeg løser det ved å rømme huset!

Jeg nyter det,jeg! Men huffda, for deg.. Hva har skjedd?

Kan du ikke få noen til å gi deg en håndsrekning kanskje?

Om du har det sånn permanent(at kroppen har streika..) kan du vel kanskje få en hjemmehjelp?

God bedring da! Håper det går fint! :-)

Skrevet

Nyyyyyyyyt det!

Du får skaffe deg hjelp. Jeg har ei som kommer to ganger i uka og da er huset strøkent etterpå. Det gir en like god følelse som når man har gjort det sjøl.

Hun kommer i morgen og i dag er huset mitt bomba.

laguna1365380434
Skrevet

Blomsterbutikken i Markveien var åpen skjærtorsdag så den er sikkert åpen i morgen også. Og de hadde halv pris på påskeblomster.

Ah - Det er godt å vite! Jeg vet de selger på Luca og 7/11 også, men de er jo litt pricy..Så halvpris er bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...