Gå til innhold

Jeg er så kjempeflink!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg dessverre så 'uheldig' at jeg i tillegg til psykiske vansker (selvfølgelig etter år i 'mølla') har en sykdom som ikke vises. Så folk må tro meg på mitt ord om at jeg ikke fungerer pga trøtthet, smerter osv osv. Men ingen kan se det, og det virker som de egentlig ikke tror på at plagene mine er så store som de er. Verken venninner eller familie. De sier de skjønner og tror, men røper seg i neste nå ved ting de sier.

Så at jeg har fått uføretrygd tør jeg nesten ikke nevne. Og i tillegg å skulle si atjeg fikkhjelp i huset, det hadde jeg rett og slett ikke tørt. Hadde ikke taklet reaksjonene og baksnakkelsene. 'Å sitte på kafe eller biblioteket det orker'a, men å gjøre litt hjemme det er visst vanskelig.' Synes jeg hører koret. Orker ikke utsette meg for det. Trist men sant.

Den kjenner jeg, det er bare å slutte å bry seg om det altså, først som sist.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

17

• Dorthe

5

• Sør

2

• Pappa Bjørn

2

Skrevet

Du er velkommen til ¨fortsette hjemme hos meg. Jeg har gjordt flere krampaktige forsøk, men jeg har en 4-åring som roter ut 5 ting for hver jeg rydder bort, vleter 5 glass hver gang jeg har tørket opp osv.

Hvor mye tar du i timen?*L*

Jeg har to sånne småunger - de tar fra meg gleder ved å rydde *sukk*

Gjest Terakotta
Skrevet

Vi som ikke røyker slipper å vaske så mye! :)

laguna1365380434
Skrevet

Vi som ikke røyker slipper å vaske så mye! :)

Gjør dere? :-o

Trodde behovet for gulvvask var relativt universelt?

Kuriøst..;)

Er det ikke deilig å sa god samvittighet for noe(i ditt tilfelle at du ikke røyker) at du kan overføre det på alle relaterte og urelaterte temaer da?

Personlig er jeg f.eks ikke feit og jeg stjeler ikke. Sånn f.eks.. Jeg lurer på til hvilke felter som ikke har noe med saken å gjøre, jeg kan overføre sjølfornøydhet med nevnte og annet jeg da engang ikke gjør..?

Du virker så flink til slikt, har du noen tips? ;)

Gjest Terakotta
Skrevet

Gjør dere? :-o

Trodde behovet for gulvvask var relativt universelt?

Kuriøst..;)

Er det ikke deilig å sa god samvittighet for noe(i ditt tilfelle at du ikke røyker) at du kan overføre det på alle relaterte og urelaterte temaer da?

Personlig er jeg f.eks ikke feit og jeg stjeler ikke. Sånn f.eks.. Jeg lurer på til hvilke felter som ikke har noe med saken å gjøre, jeg kan overføre sjølfornøydhet med nevnte og annet jeg da engang ikke gjør..?

Du virker så flink til slikt, har du noen tips? ;)

hehe, -du tok meg der! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...