Gå til innhold

Deppa

Gjest Trist sjel i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Trist sjel i kveld
Skrevet

Påsken er over før den har begynt. Hadde en veldig fin påske. Men nå er jeg tilbake i Oslo, i en tom og trist hybel. Ensomt her! Slutt med kjæresten rett før påske, så det var veldig fint med familiepåske. Kunne tenke på andre ting og kose meg med min tanteunge. Nå er tankene tilbake, de vonde tankene. Jeg er så lei av livet. Jeg studerer til noe jeg egentlig ikke vil bli, bor i en by jeg ikke trives i, finner ikke venner som liker meg, klarer ikke å fortelle noen i rl om hvordan jeg har det.

Sukk, livet kan være vanskelig til tider.

Så tenker jeg: Livet mitt kan ikke være så ille. Jeg har det ganske jævlig akkurat nå, men tenk så mange som har verre. Da får jeg dårlig samvittighet for at jeg depper. Jeg er frisk og har familie på vestlandet som er glade i meg. Det er bare det at jeg ikke er glad i meg selv, og da klarer jeg ikke å sette pris på livet heller.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg tenker engang, men jeg vil gjerne ha en skulder å gråte på i kveld. Føler at gråten vil ut.

Fortsetter under...

Gjest -det går mot lysere tider.
Skrevet

Hjelper det med en liten klem, om ikke annet?

Lykke til videre.

Gjest depper litt jeg også
Skrevet

Føler med deg. Har det på samme måten selv :(

Skrevet

Du må kjenne vinteren for å bli glad i våren. Tror ikke det står så veldig ille til med deg egentlig. Sender deg en trøsteklem og er sikker på at det blir bedre i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...