Gjest Klinkekuler??? Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 http://www.dagbladet.no/sport/2004/04/11/395563.html 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Sporten klinkekule-kast, er langt hardere enn jeg trodde. Det var i hvert fall helt nytt for meg at man måtte stå på en hånd når man kastet. 0 Siter
molo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Sporten klinkekule-kast, er langt hardere enn jeg trodde. Det var i hvert fall helt nytt for meg at man måtte stå på en hånd når man kastet. ja også så hardt for ryggen som det ser ut til å være!!! (eller er det amerikanerne som syter uten grunn igjen?) 0 Siter
Sør Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Er det egentlig noe mer "nobelt" å kunne hoppe langt på ski, eller kunne sykle fort, enn det er å kunne trille erter med nesen i oppoverbakke? Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 ja også så hardt for ryggen som det ser ut til å være!!! (eller er det amerikanerne som syter uten grunn igjen?) Disse ryggproblemene er konstruert av det amerikanske klinkekuleforbundet. Den reelle grunnen til at de måtte bryte var at det tyske jentelaget kjørte utpsyking ved å vise naken hud. Tror til og med hun ene viste litt av en nippel. Det fikk rett og slett det amerikanske laget til å bryte i protest, men i ettertid syntes de kanskje grunnen var litt tynn, noe som resulterte i ryggkonspirasjonen. 0 Siter
molo Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Er det egentlig noe mer "nobelt" å kunne hoppe langt på ski, eller kunne sykle fort, enn det er å kunne trille erter med nesen i oppoverbakke? Med vennlig hilsen og å løpe rundt etter en ball er iallefall den mest meningsløse aktiviteten i verden. 0 Siter
Sør Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 og å løpe rundt etter en ball er iallefall den mest meningsløse aktiviteten i verden. Særlig når det er 22 stk som gjør det! Med vennlig hilsen 0 Siter
soleil Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Er det egentlig noe mer "nobelt" å kunne hoppe langt på ski, eller kunne sykle fort, enn det er å kunne trille erter med nesen i oppoverbakke? Med vennlig hilsen Ingen sport er vel nobel i seg selv, men du må være enig i at det er morro og at det bringer folk sammen. Som en del av integrering er sport og spill en suveren metode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.