Gå til innhold

I kveld vet jeg ingenting

Anbefalte innlegg

Gjest Khaditja
Skrevet

Jeg er her igjen. Fredagkveld fikk jeg en melding, etter å ha trodd at han var sur på meg, hvor han sa at han ville ha en tenkepause på grunn av mine fortidsproblemer og at han syntes det var alt for tidlig å tenke på langsiktig forhold. Jeg ble fly forbanna og sendte meldinger tilbake om hva han viste om mine fortidsproblemer. Jeg har hatt problemer som alle andre, men ikke noe utenom det. Vi bestemte oss for å treffes og da var han full som en apekatt. Han hadde kranglet med eksen på telefonen og etterpå hadde eksen ringt til hans mor og beklaget seg. Mor ringte han igjen og tydeligvis har han ikke kuttet navlestrengen selvom den strekker imellom verdensdeler.

Jeg hadde konfrontert han med mine mistanker om at han ikke var ordentlig skilt fra sin kone kvelden før og sagt et eller annet om problemer. Jeg hadde i tankene forhold fra i fjor med en gift mann som jeg heldigvis kom meg utav, og ønsker ikke inni noe lignende nå. Han hadde forstått eller misforstått på sin måte. Han aksepterte det, og innrømmet at det var et problem for han at jeg kom hjem til ham pga. ekskonas slektning som bor sammen med han i leiligheten. Da kan både ekskona, mor og hele slekta, bygda og landsbyen få vite om meg.

Jeg aksepterte det der og da, og han kom hjem til meg siden jeg var alene. Han hadde ikke noe ønske om å bli homofil eller la kvinner være i fred da han gikk fra meg. Jeg har fått mange meldinger i løpet av helgen.

Jeg ønsker ikke å bli avhengig av noen. Jeg har barn og vil ikke bo sammen med en mann. Jeg vil gjerne ha en kjæreste som ikke trenger å skamme seg over meg, og vil at vi kan vise oss sammen og være sammen uten problemer. Jeg orker ikke gift mann som lister seg ut og inn av og til når det passer kona.

Han sier at han ikke har følelser for eksen, men de er ikke skilte bare separerte og har ikke gjort opp noen ting. Hun er flyttet til USA så de ringer og krangler mellom forskjellige verdensdeler alle sammen. For noe rot, men jeg er fremdeles så betatt av ham.

Tvilen er her, skal jeg eller skal jeg ikke.......

Skrevet

Leser et eller annet mellom linjene her, men på et språk jeg ikke forstår.........rister på hodet.........kan ikke hjelpe

Gjest uten signatur
Skrevet

Skjønner ikke hva du spør om!

Du sier du orker ikke det og orker ikke det. Så hva vil du vi skal si. Du får jo det du ikke vil ha i fullt monn hvis du fortsetter med den fyren der, med eks'er og mødre osv.

Så enten må du tåle det du ikke vil ha, eller så må du kutte han ut for å slippe slike påkjenninger.

Skrevet

Hva får du ut av dette forholdet ?

Det spørsmålet stiller jeg også. Dette virker helt håpløst, men mannen er kanskje god i senga og det har mye å si :)

Skrevet

Det spørsmålet stiller jeg også. Dette virker helt håpløst, men mannen er kanskje god i senga og det har mye å si :)

Ikke godt å si. :) Kan hende han er knakende kjekk å se på?

Skrevet

Ikke godt å si. :) Kan hende han er knakende kjekk å se på?

Noe er det selvfølgelig, men kjærligheten er ikke noe å spøke med. Fornuft og kjærlighet kjører ofte ikke i samme fil, og det er nok tilfellet denne gangen. Mannen er sikkert knakende god i senga, utrolig kjekk og se på og sjarmerende. Mange kunne tenkt seg en sånn :)

Skrevet

Jeg får jaggu meg hodepine bare av å tenke på innlegget ditt.

*rister på hodet*

Skrevet

Jeg får jaggu meg hodepine bare av å tenke på innlegget ditt.

*rister på hodet*

Skramler det i hodet ditt?

Skrevet

Gjett.

Jeg synes synd på henne, hun er betatt av mannen men vet at dette går ikke. Om en uke eller to er hun ute av forholdet og smiler av hele greia. Det er greit å skrive anonymt herinne.

Skrevet

Jeg synes synd på henne, hun er betatt av mannen men vet at dette går ikke. Om en uke eller to er hun ute av forholdet og smiler av hele greia. Det er greit å skrive anonymt herinne.

Jeg synes synd på henne, jeg også. Det var vel egentlig det jeg mente med at jeg fikk vondt i hodet. Blir helt sliten av forvirringen og all analysen.

Selvfølgelig er det greit å skrive anonymt her inne. Det er også greit å svare på innleggene.

Skrevet

Jeg synes synd på henne, jeg også. Det var vel egentlig det jeg mente med at jeg fikk vondt i hodet. Blir helt sliten av forvirringen og all analysen.

Selvfølgelig er det greit å skrive anonymt her inne. Det er også greit å svare på innleggene.

Det har vi gjort begge to.

Gjest Khaditja
Skrevet

Takk for alle utrolige hjelpsomme svar. Tenk så mye hjelp jeg fikk av dere denne gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...