Gå til innhold

Jeg trenger en kone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt kjempekoselig påske og fått gjort masse herhjemme. Jeg jobber mye, har en full jobb som lærer og en ekstrajobb i helger og ferier. Jeg har funnet ut at jeg trenger en kone. Det er ikke noe problem å ta bilen på verksted eller å få håndverkere hjem. Heller ikke å få noen opp i senga av og til for ikke å tørke helt bort. Men å holde orden i huset, ha det hjemmekoselig og synes synd på meg når jeg er trøtt. Det trenger jeg en kone til.

Fortsetter under...

Skrevet

En slik gammel kone av den gamle sorten. Hun som stuller og steller, baker og rydder. Og er veldig omsorgsfull.

Du finner henne ikke her ;o)

Skrevet

En slik gammel kone av den gamle sorten. Hun som stuller og steller, baker og rydder. Og er veldig omsorgsfull.

Du finner henne ikke her ;o)

Ikke nødvendigvis en gammel kone, men en av den gammeldags sorten som du beskriver. Må vel lete etter henne i eventyrene.

Skrevet

Du kan høre med laguna, men jeg tror hun er opptatt.

Hun har vært veldig flink til slikt, i allefall i dag. Hun skrøt av det tidligere her i kveld.

Men om hun liker lærere er jeg usikker på.

mvh

Skrevet

Du kan høre med laguna, men jeg tror hun er opptatt.

Hun har vært veldig flink til slikt, i allefall i dag. Hun skrøt av det tidligere her i kveld.

Men om hun liker lærere er jeg usikker på.

mvh

Hun trenger ikke å like lærere. Jeg er lærer når jeg er på skolen, ikke hjemme.

Skrevet

Hun trenger ikke å like lærere. Jeg er lærer når jeg er på skolen, ikke hjemme.

Da syns jeg du skal spørre henne, men det er ei med futt i altså :-)

mvh

Annonse

Skrevet

Da syns jeg du skal spørre henne, men det er ei med futt i altså :-)

mvh

Jeg vil ikke ha noen tante Sofie.............

Skrevet

Jeg vil ikke ha noen tante Sofie.............

hehe, neida, laguna ---> tante Sofie. Når hun ser denne tråden i morgen tidlig blir hun glad :-)

Men jeg må være meget forsiktig nå, jeg tror ikke hun uten videre godtar at jeg gifter henne bort :-)

mvh

Skrevet

hehe, neida, laguna ---> tante Sofie. Når hun ser denne tråden i morgen tidlig blir hun glad :-)

Men jeg må være meget forsiktig nå, jeg tror ikke hun uten videre godtar at jeg gifter henne bort :-)

mvh

Jeg vil helst ikke gifte meg, og det er i hvert fall ikke lov i Norge. Jeg lover i hvert fall ikke evig troskap til hverken laguna eller tante Sofie.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at jeg kjenner flere som har en kone de gjerne låner bort for en stund....:-)

Skrevet

Jeg har inntrykk av at jeg kjenner flere som har en kone de gjerne låner bort for en stund....:-)

Vet du om noen link hvor jeg kan finne en som lånes ut gratis:)

Jeg hadde blitt lesbisk på flekken hadde det ikke vært for sexen som noen sa.

Gjest en fin vårdag
Skrevet

Ikke nødvendigvis en gammel kone, men en av den gammeldags sorten som du beskriver. Må vel lete etter henne i eventyrene.

Nå er jeg gift, da.. Men jeg skulle gjerne vært husmor på heltid og ikke jobbet.. men vi trenger pengene. Det trenger da ikke være gammeldags å ønske dette? Neida. Det er travelt å jobbe når man har små!

Skrevet

Nå er jeg gift, da.. Men jeg skulle gjerne vært husmor på heltid og ikke jobbet.. men vi trenger pengene. Det trenger da ikke være gammeldags å ønske dette? Neida. Det er travelt å jobbe når man har små!

Det vet jeg alt om. Jeg var gift i over tyve år og hadde engang to små barn. Hverdagen er hektisk og ofte ønsker en flere timer i døgnet. Jeg mente det ikke på noen måte negativt når jeg sa en gammeldags kone som baker boller og svinger kosten. Jeg var av den sorten selv engang.

Nå er jeg skilt, og selvom dette var en fleip så ligger det bak at jeg savner omsorg. Ingenting er så godt som å komme hjem til min mor og ble dullet rundt, spurt om jeg er sulten, om jeg har sovet nok, vil ha en kopp kaffe osv. En god, gammeldags kvinnelig omsorg som forhåpentligvis aldri blir borte.

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det vet jeg alt om. Jeg var gift i over tyve år og hadde engang to små barn. Hverdagen er hektisk og ofte ønsker en flere timer i døgnet. Jeg mente det ikke på noen måte negativt når jeg sa en gammeldags kone som baker boller og svinger kosten. Jeg var av den sorten selv engang.

Nå er jeg skilt, og selvom dette var en fleip så ligger det bak at jeg savner omsorg. Ingenting er så godt som å komme hjem til min mor og ble dullet rundt, spurt om jeg er sulten, om jeg har sovet nok, vil ha en kopp kaffe osv. En god, gammeldags kvinnelig omsorg som forhåpentligvis aldri blir borte.

nå lurer jeg: navnet ditt høres dame-aktig ut, innlegget ditt hørtes vel mer manneaktig ut, men nå virker du som dame. Jeg blir forvirret i denne kjønnsforvirringens tid. Forvirrende å ikke vite om menn er menn og damer er damer. (iiiiæææ - nå sa jeg noe som noen ikke liker, og blir sinna for.. *at det skal være så komplisert, da?*)

Skrevet

nå lurer jeg: navnet ditt høres dame-aktig ut, innlegget ditt hørtes vel mer manneaktig ut, men nå virker du som dame. Jeg blir forvirret i denne kjønnsforvirringens tid. Forvirrende å ikke vite om menn er menn og damer er damer. (iiiiæææ - nå sa jeg noe som noen ikke liker, og blir sinna for.. *at det skal være så komplisert, da?*)

For all del jeg er en dame. Ikke er jeg kjønnsforvirret heller. Ser ut som en dame, tenker som en dame, og er dame på alle mulige måter. Har ikke tenkt å bli noe annet, om jeg kunne fått velge.

Jeg fleiper egentlig i innlegget mitt, men for orientering så var jeg gift i 18 år og før det hadde jeg bodd sammen med mannen min i 5 år = 23 år. Vi har to døtre på snart 16 og 21. Jeg har bodd alene dvs. uten mann og delvis sammen med døtrene, i ca. to år. Har hatt påskeferie hjemme og vasket, sydd, malt, skrudd osv. Da kommer mange rare tanker. For all del jeg stortrives i min tilværelse, derfor analyserer jeg den.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

For all del jeg er en dame. Ikke er jeg kjønnsforvirret heller. Ser ut som en dame, tenker som en dame, og er dame på alle mulige måter. Har ikke tenkt å bli noe annet, om jeg kunne fått velge.

Jeg fleiper egentlig i innlegget mitt, men for orientering så var jeg gift i 18 år og før det hadde jeg bodd sammen med mannen min i 5 år = 23 år. Vi har to døtre på snart 16 og 21. Jeg har bodd alene dvs. uten mann og delvis sammen med døtrene, i ca. to år. Har hatt påskeferie hjemme og vasket, sydd, malt, skrudd osv. Da kommer mange rare tanker. For all del jeg stortrives i min tilværelse, derfor analyserer jeg den.

ja det er vel slik med oss damer - hvem er det som gir OSS omsorg? Heldigvis har jeg en veldig snill kjæreste, men.....

Skrevet

ja det er vel slik med oss damer - hvem er det som gir OSS omsorg? Heldigvis har jeg en veldig snill kjæreste, men.....

Ja det er dette MEN...........som fikk meg til å komme med den meldingen. Jeg sendte den som tekstmelding til venninnene mine, og en av dem ble bekymret og ringte for å høre om jeg hadde det bra. Kvinnelig omsorg igjen, noe så utrolig godt. Jeg har jo ventet hele livet på å få den fra menn, og noen ganger har jeg fått den :) Jeg sier igjen var det ikke for sexen, så var jeg lesbisk.

Skrevet

Vet du om noen link hvor jeg kan finne en som lånes ut gratis:)

Jeg hadde blitt lesbisk på flekken hadde det ikke vært for sexen som noen sa.

Det var vel meg... men jeg er vel muligens ikke helt tilregnelig dah.

Var en tråd her for ei tid tilbake, om en fyr som annonserte seg selv som gratis rengjøringshjelp. Betingelsen var at han fikk ta husarbeidet i netto'n og med tilskuere, og DET var sannelig forkastelig, gitt!!

- Og jeg sa som sant var, at hvis jeg noen gang finner en mann som gjør husarbeidet gratis OG frivillig OG uoppfordret, så gir jeg vel blanke faen i hva han har på seg ;-)

Gjest meg igjen
Skrevet

Forstår hva du mener. Det er så travelt å ta seg av hjem og familie samt jobbe. Ønsker å kun være hjemme i noen år mens barna er små/begynner på skolen. Men vi trenger pengene.. Hadde vært så godt å ha mer tid hjemme, og mer tid til familien. Misunner dem som kan være husmor på heltid noen år!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...