Gjest StianJH Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Nå har jeg ødelagt flere ti-talls CD-er. Prøver å brenne i Nero, men får denne feilmeldingen hver gang (Log): http://home.no.net/stianjh/nero-error.htm Den går til rundt 25%, så stopper den opp. Kan noen være så snille å hjelpe meg? 0 Siter
Gjest StianJH Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Må legge til at det er like dan i andre program. Alt skal være koblet riktig, jeg har sjekket mange ganger nå. 0 Siter
Bassisten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Kan ganske enkelt vera så enkelt at det er dårleg kvalitet på CDR-skivene... Prøv eit anna merke. 0 Siter
Gjest StianJH Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Kan ganske enkelt vera så enkelt at det er dårleg kvalitet på CDR-skivene... Prøv eit anna merke. Det gikk fint med de skivene jeg bruker (Memorex) inntil noen uker siden. Problemet ser ut til å løse seg hver gang jeg har formatert, for så å komme tilbake etter en stund. kan jeg ha slettet noen viktige filer? Har siste versjon av Nero installert. Søker og søker på nettet for å finne hva som er galt, men det nytter ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.