favn Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 ... tror jeg. I Kontrollpanel, System, Enhetsbehandling, ser det ut til at det er problemer med følgende (disse er merket med gult !: * Andre enheter: Skriveren og PCI Multimedia Audio Device. * Diskettkontrollere: Standard diskettkontroller. * Nettverkskort: 2 x Eksisterende Ndis2-driver. ****** Kan jeg laste ned drivere fra nett? Eller kan du veilede meg slik at jeg kan finne driverinnstillinger og evt installere på nytt? Eller annet? 0 Siter
citoyen Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Prøv først Windows Update, driverseksjonen. 0 Siter
favn Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Prøv først Windows Update, driverseksjonen. Takk. Men så utrolig det enn høres ut, jeg er bare ikke i stand til å finne Drivere el.l. under Windows Update :-/ Menyvalgene inkluderer visst ikke Drivere? Du har vel ikke tilfeldigvis...? 0 Siter
citoyen Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Takk. Men så utrolig det enn høres ut, jeg er bare ikke i stand til å finne Drivere el.l. under Windows Update :-/ Menyvalgene inkluderer visst ikke Drivere? Du har vel ikke tilfeldigvis...? Hmm.. er en stund siden jeg har brukt Windows nå, men jeg mener bestemt at det skal være en kategori for driveroppdateringer. Mulig det ligger sammen med en annen kategori. 0 Siter
favn Skrevet 13. april 2004 Forfatter Skrevet 13. april 2004 Hmm.. er en stund siden jeg har brukt Windows nå, men jeg mener bestemt at det skal være en kategori for driveroppdateringer. Mulig det ligger sammen med en annen kategori. Jeg finner bare ikke ut av det. Har støvsugd webben for drivernedlastinger, men enten koster det, de krever registreringer i det vide og brede eller det er komplett umulig å forstå hvorvidt jeg har funnet rett driver. For noe drit. Men takk til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.