Gjest bjelke Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 ... og helst en som vi mennesker ikke kan lukte.. :-) Har en innekatt som er fryktelig uoppdragen, og stadig vekk hopper opp på kjøkkenbenken for å støvsuge smuler. Og det er jo ekkelt ekkelt ekkelt!! Vi rydder alltid benken etter matlaging, men det lukter vel fristende der oppe likevel. Tenkte vi kunne sette fram en skål med ettellerannet som katta ikke liker lukta av og holder seg unna, men hva? Og nei, jeg trenger ikke oppskrift på kattefrikassé eller katt-i-kål. :-) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Katter avskyr møllkuler, men så var det den lukta da. Apelsinskall. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Katter avskyr møllkuler, men så var det den lukta da. Apelsinskall. Appelsinskall? Virkelig? Hvis stemmer, skal jeg putte appelsinskall litt skjult rundt i hagen...for jeg er møkkalei av katter som reker rundt. Har kjøpt noen sånne grønne krystallgreier, men jeg syns kattene går her likevel, jeg. *skriver ned appelsiner på handlelista* 0 Siter
amber sun Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Katter pleier å hate appelsinskall... Appelsinskall? Virkelig? Hvis stemmer, skal jeg putte appelsinskall litt skjult rundt i hagen...for jeg er møkkalei av katter som reker rundt. Har kjøpt noen sånne grønne krystallgreier, men jeg syns kattene går her likevel, jeg. *skriver ned appelsiner på handlelista* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Appelsinskall? Virkelig? Hvis stemmer, skal jeg putte appelsinskall litt skjult rundt i hagen...for jeg er møkkalei av katter som reker rundt. Har kjøpt noen sånne grønne krystallgreier, men jeg syns kattene går her likevel, jeg. *skriver ned appelsiner på handlelista* I år skal jeg kjøpe sånn "Vekk med katten"-spray. Den er visstnok veldig effektiv, og jeg er lei av plutselig å ha katter inne i stua fordi jeg har verandadøra åpen. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Appelsinskall? Virkelig? Hvis stemmer, skal jeg putte appelsinskall litt skjult rundt i hagen...for jeg er møkkalei av katter som reker rundt. Har kjøpt noen sånne grønne krystallgreier, men jeg syns kattene går her likevel, jeg. *skriver ned appelsiner på handlelista* Katta vår ble ikke ops. på apelsinsakal før en av ungene lot henne lukte på spruten av den sterke safta. Jeg har bedre tro på møllkuler. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Katta vår ble ikke ops. på apelsinsakal før en av ungene lot henne lukte på spruten av den sterke safta. Jeg har bedre tro på møllkuler. har møllkuler lukt som vi kan merke? Og hvor i alle dager får man tak i slikt noe i våre dager? ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 har møllkuler lukt som vi kan merke? Og hvor i alle dager får man tak i slikt noe i våre dager? ) Møllkuler lukter helt jævlig. Ville aldri hatt det på kjøkkenet mitt. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 har møllkuler lukt som vi kan merke? Og hvor i alle dager får man tak i slikt noe i våre dager? ) Du har sikkert rett. Jeg husker de fra min barndom - og jeg er sikkert minst like tilårskommen som deg:-) 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Du har sikkert rett. Jeg husker de fra min barndom - og jeg er sikkert minst like tilårskommen som deg:-) Det er du nok ja, siden min kunnskap om møllkuler kommer fra Donald-blader.. ) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Katta vår ble ikke ops. på apelsinsakal før en av ungene lot henne lukte på spruten av den sterke safta. Jeg har bedre tro på møllkuler. Møllkuler er rene jævelskapet. Husker ennå den fæle lukta fra hagen da vi la dem ut for kattene da jeg var liten... Nei, det vil jeg _ikke_ ha. Det er nesten like ille som kattene, men bare nesten. Hvis appelsinskall ikke er så effektivt, er det liten vits i. Vil ha noe som funker. Malun snakket om en spray, kanskje jeg skulle prøve den. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det er du nok ja, siden min kunnskap om møllkuler kommer fra Donald-blader.. ) Ja - hvis du leser Donald enda. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Ja - hvis du leser Donald enda. Tja, ikke hver uka akkurat, men.. :-P 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Tja, ikke hver uka akkurat, men.. :-P Jeg sikert minst 25-30 sommrer eldre:-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Ja - hvis du leser Donald enda. *har en svææært fjern erindring om en gammel mann det luktet møllkuler av*... sjekk hos fargehandler'n? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 I år skal jeg kjøpe sånn "Vekk med katten"-spray. Den er visstnok veldig effektiv, og jeg er lei av plutselig å ha katter inne i stua fordi jeg har verandadøra åpen. har hørt om vekk-med-katten-pulver, men det funker dårlig og lukter rimelig spes. Går det an å ha døra åpen hvis man har frekke katter i nabolaget?? det visste jeg ikke. Jeg møtte en katt i 2.etg. engang - midt på natta da jeg skulle på do --iiiiiiik, (Vill jakt, jeg overmannet den i 1. etg etter en stund..) (loftsvinduet sto på gløtt)(tenåringer!) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 *har en svææært fjern erindring om en gammel mann det luktet møllkuler av*... sjekk hos fargehandler'n? Kanskje det var meg?:-/ 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg sikert minst 25-30 sommrer eldre:-) Hm, i så fall er du jaggu en gammal møllkule sjøl! ) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Hm, i så fall er du jaggu en gammal møllkule sjøl! ) Jepp, snart 50 sommrer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.