Gjest reality titter Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 :-) Gleder meg til fortsettelsen! 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jupp. Hvilket bad tror du vinner ukeskonkurransen? 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jupp. Hvilket bad tror du vinner ukeskonkurransen? Jeg et hvem det blir!!! :-) Men gleder meg for det!! 0 Siter
Elis31 Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Hvis det ikke er gjort noen feil der vinner kanskje de med mest skapplass. Hvordan klarte de å få slik en prisforskjell forresten var det skapene eller var det noe annet? Er forresten kjempeskuffet over hjemmesiden til nr 19. Trodde det skulle ligge litt mer informasjon der om materiale og hvordan man kan gjøre ting men der sto jo nesten ingenting!! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Hvis det ikke er gjort noen feil der vinner kanskje de med mest skapplass. Hvordan klarte de å få slik en prisforskjell forresten var det skapene eller var det noe annet? Er forresten kjempeskuffet over hjemmesiden til nr 19. Trodde det skulle ligge litt mer informasjon der om materiale og hvordan man kan gjøre ting men der sto jo nesten ingenting!! Helt enig, veldig dårlig hjemmesider. BBC prime har kanskje bedre sider? Sjekk Big strong boys, house invaders og changing rooms. 0 Siter
Gjest hvordan går det fremover? Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg et hvem det blir!!! :-) Men gleder meg for det!! hvor finner du disse opplysningene? 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 hvor finner du disse opplysningene? det endelige resultatet vet vi jo ikke før det er direktesendt program den 6 juni! Jeg visste at Lasse og Firhana vant fordi vi var med på middagen på hotellet som de fikk i gave! Noe mere utover vet jeg ikke!! 0 Siter
molo Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 hvor finner du disse opplysningene? var det nytt program i dag??? Ikke bare reprise??? POKKER!!!!! Trodde det var søndag i dag. ARGH!!!¨ NÅr går reprisen? 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 var det nytt program i dag??? Ikke bare reprise??? POKKER!!!!! Trodde det var søndag i dag. ARGH!!!¨ NÅr går reprisen? reprisen går på søndager! Men man kan jo se det på WEB tv om vil (vet ikke hvor mye man betaler pr. mnd?) Men se på søndagen da kommer gårsdagens programm! 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hvis det ikke er gjort noen feil der vinner kanskje de med mest skapplass. Hvordan klarte de å få slik en prisforskjell forresten var det skapene eller var det noe annet? Er forresten kjempeskuffet over hjemmesiden til nr 19. Trodde det skulle ligge litt mer informasjon der om materiale og hvordan man kan gjøre ting men der sto jo nesten ingenting!! Tror flisene til Karin og Jon var ekstra dyre. Var noe nytt som var kommet! Og når man skal ha et dolokk til 1100 kr, bare fordi det står 19 på det (og ikke skjønner jeg det, for det var golf som var på det, og det er kun 18 hull i golf), så blir det fort penger! Synes Lasse og Firhanas bad var finest jeg! 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 det endelige resultatet vet vi jo ikke før det er direktesendt program den 6 juni! Jeg visste at Lasse og Firhana vant fordi vi var med på middagen på hotellet som de fikk i gave! Noe mere utover vet jeg ikke!! Var med? Du var tilfeldigvis der, eller du var der sammen med dem? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Tror flisene til Karin og Jon var ekstra dyre. Var noe nytt som var kommet! Og når man skal ha et dolokk til 1100 kr, bare fordi det står 19 på det (og ikke skjønner jeg det, for det var golf som var på det, og det er kun 18 hull i golf), så blir det fort penger! Synes Lasse og Firhanas bad var finest jeg! Uten å ha sett programmet: Hvis det kun er 18 i golf (kjenner ikke mye til det heller) så er det vel logisk at doen (et hull til) er nr. 19?? 0 Siter
shandy Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Uten å ha sett programmet: Hvis det kun er 18 i golf (kjenner ikke mye til det heller) så er det vel logisk at doen (et hull til) er nr. 19?? Hehe, smart tenkt :-) Så litt av det, men fikk ikke med meg alt. Den illgrønne gjennomsiktige doringen med lokk, var forresten grusomt fæl. Ellers blir jeg helt ør i hue av hu derre unge lyshåra plaprehøna. Husker ikke hva hun heter. Bestemmer og styrer, og skal snekre om natta, selv om de andre ikke får sove. Vel, jaja.... 0 Siter
amber sun Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hehe, smart tenkt :-) Så litt av det, men fikk ikke med meg alt. Den illgrønne gjennomsiktige doringen med lokk, var forresten grusomt fæl. Ellers blir jeg helt ør i hue av hu derre unge lyshåra plaprehøna. Husker ikke hva hun heter. Bestemmer og styrer, og skal snekre om natta, selv om de andre ikke får sove. Vel, jaja.... Hun plaprehøna (som heter Natalie) er utrolig irriterende. Har lyst til å putte henne inn i et skap, eller teipe igjen munnen på'a. Og så den latterlige spioneringen hun og Erlend holder på med! Det blir så tåpelig. Håper de taper, bare pga. kjerringa. Ellers likte jeg begge badene, men det som vant var utrolig lekkert, da. Er veldig svak for minimalisme (selv om det egentlig behøves mer skapplass på et bad). 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hun plaprehøna (som heter Natalie) er utrolig irriterende. Har lyst til å putte henne inn i et skap, eller teipe igjen munnen på'a. Og så den latterlige spioneringen hun og Erlend holder på med! Det blir så tåpelig. Håper de taper, bare pga. kjerringa. Ellers likte jeg begge badene, men det som vant var utrolig lekkert, da. Er veldig svak for minimalisme (selv om det egentlig behøves mer skapplass på et bad). uff grøss er så enig angående hun unge blonde, da de spionerte så fremstod de ivertfall som to små barn. 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Tror flisene til Karin og Jon var ekstra dyre. Var noe nytt som var kommet! Og når man skal ha et dolokk til 1100 kr, bare fordi det står 19 på det (og ikke skjønner jeg det, for det var golf som var på det, og det er kun 18 hull i golf), så blir det fort penger! Synes Lasse og Firhanas bad var finest jeg! det med nummer 19 på dolokket var fordi at når du setter deg ned på doen så blir det hull nummer 19!! Sånn forstod jeg det! ;-) Spesielt fint var det ikke..! 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hun plaprehøna (som heter Natalie) er utrolig irriterende. Har lyst til å putte henne inn i et skap, eller teipe igjen munnen på'a. Og så den latterlige spioneringen hun og Erlend holder på med! Det blir så tåpelig. Håper de taper, bare pga. kjerringa. Ellers likte jeg begge badene, men det som vant var utrolig lekkert, da. Er veldig svak for minimalisme (selv om det egentlig behøves mer skapplass på et bad). Jeg likte også beste Lasse og Firhana sitt bad.. Når det gjelder oppbevaring så skal de kjøpe inn noen flere kurver å ha på hylla + at de har et lite rom vegg i vegg under trappen til å oppbevare håndklær etc... 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Var med? Du var tilfeldigvis der, eller du var der sammen med dem? Min beste venninne er med.. NEI, det er ikke Natalie, men Firhana! Og JA, jeg har vært der noen ganger og sett! Og har snakket med Karin og Jon et par ganger også! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Jeg likte også beste Lasse og Firhana sitt bad.. Når det gjelder oppbevaring så skal de kjøpe inn noen flere kurver å ha på hylla + at de har et lite rom vegg i vegg under trappen til å oppbevare håndklær etc... Hvordan vet du det? Kjenner du dem? Uansett, det med flere kurver blir lekkert. *sikle* Det badet var helt rålekkert!! Og med oppbevaring til håndklær ved trappa, er jo det problemet løst. 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hvordan vet du det? Kjenner du dem? Uansett, det med flere kurver blir lekkert. *sikle* Det badet var helt rålekkert!! Og med oppbevaring til håndklær ved trappa, er jo det problemet løst. Joda jeg kjenner de! Firhana er min beste venninne! Lasse er eh supermorsom og herlig gutt og de er et flott par! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.