Gå til innhold

HUSK I kveld er det Nr. 19 igjen

Anbefalte innlegg

Gjest reality titter
Skrevet

:-)

Gleder meg til fortsettelsen!

Fortsetter under...

Skrevet

Jupp. Hvilket bad tror du vinner ukeskonkurransen?

Gjest reality titter
Skrevet

Jupp. Hvilket bad tror du vinner ukeskonkurransen?

Jeg et hvem det blir!!!

Men gleder meg for det!!

Skrevet

Hvis det ikke er gjort noen feil der vinner kanskje de med mest skapplass. Hvordan klarte de å få slik en prisforskjell forresten var det skapene eller var det noe annet?

Er forresten kjempeskuffet over hjemmesiden til nr 19. Trodde det skulle ligge litt mer informasjon der om materiale og hvordan man kan gjøre ting men der sto jo nesten ingenting!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis det ikke er gjort noen feil der vinner kanskje de med mest skapplass. Hvordan klarte de å få slik en prisforskjell forresten var det skapene eller var det noe annet?

Er forresten kjempeskuffet over hjemmesiden til nr 19. Trodde det skulle ligge litt mer informasjon der om materiale og hvordan man kan gjøre ting men der sto jo nesten ingenting!!

Helt enig, veldig dårlig hjemmesider.

BBC prime har kanskje bedre sider? Sjekk Big strong boys, house invaders og changing rooms.

Gjest hvordan går det fremover?
Skrevet

Jeg et hvem det blir!!!

Men gleder meg for det!!

hvor finner du disse opplysningene?

Annonse

Gjest reality titter
Skrevet

det endelige resultatet vet vi jo ikke før det er direktesendt program den 6 juni!

Jeg visste at Lasse og Firhana vant fordi vi var med på middagen på hotellet som de fikk i gave! Noe mere utover vet jeg ikke!!

Skrevet

var det nytt program i dag??? Ikke bare reprise??? POKKER!!!!! Trodde det var søndag i dag. ARGH!!!¨

NÅr går reprisen?

Gjest reality titter
Skrevet

var det nytt program i dag??? Ikke bare reprise??? POKKER!!!!! Trodde det var søndag i dag. ARGH!!!¨

NÅr går reprisen?

reprisen går på søndager!

Men man kan jo se det på WEB tv om vil (vet ikke hvor mye man betaler pr. mnd?)

Men se på søndagen da kommer gårsdagens programm!

Bente831365380491
Skrevet

Tror flisene til Karin og Jon var ekstra dyre. Var noe nytt som var kommet!

Og når man skal ha et dolokk til 1100 kr, bare fordi det står 19 på det (og ikke skjønner jeg det, for det var golf som var på det, og det er kun 18 hull i golf), så blir det fort penger!

Synes Lasse og Firhanas bad var finest jeg!

Bente831365380491
Skrevet

det endelige resultatet vet vi jo ikke før det er direktesendt program den 6 juni!

Jeg visste at Lasse og Firhana vant fordi vi var med på middagen på hotellet som de fikk i gave! Noe mere utover vet jeg ikke!!

Var med? Du var tilfeldigvis der, eller du var der sammen med dem?

Skrevet

Og når man skal ha et dolokk til 1100 kr, bare fordi det står 19 på det (og ikke skjønner jeg det, for det var golf som var på det, og det er kun 18 hull i golf), så blir det fort penger!

Uten å ha sett programmet: Hvis det kun er 18 i golf (kjenner ikke mye til det heller) så er det vel logisk at doen (et hull til) er nr. 19??

Skrevet

Uten å ha sett programmet: Hvis det kun er 18 i golf (kjenner ikke mye til det heller) så er det vel logisk at doen (et hull til) er nr. 19??

Hehe, smart tenkt :-)

Så litt av det, men fikk ikke med meg alt. Den illgrønne gjennomsiktige doringen med lokk, var forresten grusomt fæl.

Ellers blir jeg helt ør i hue av hu derre unge lyshåra plaprehøna. Husker ikke hva hun heter. Bestemmer og styrer, og skal snekre om natta, selv om de andre ikke får sove.

Vel, jaja....

Annonse

Skrevet

Hehe, smart tenkt :-)

Så litt av det, men fikk ikke med meg alt. Den illgrønne gjennomsiktige doringen med lokk, var forresten grusomt fæl.

Ellers blir jeg helt ør i hue av hu derre unge lyshåra plaprehøna. Husker ikke hva hun heter. Bestemmer og styrer, og skal snekre om natta, selv om de andre ikke får sove.

Vel, jaja....

Hun plaprehøna (som heter Natalie) er utrolig irriterende. Har lyst til å putte henne inn i et skap, eller teipe igjen munnen på'a.

Og så den latterlige spioneringen hun og Erlend holder på med! Det blir så tåpelig.

Håper de taper, bare pga. kjerringa.

Ellers likte jeg begge badene, men det som vant var utrolig lekkert, da. Er veldig svak for minimalisme (selv om det egentlig behøves mer skapplass på et bad).

Skrevet

Hun plaprehøna (som heter Natalie) er utrolig irriterende. Har lyst til å putte henne inn i et skap, eller teipe igjen munnen på'a.

Og så den latterlige spioneringen hun og Erlend holder på med! Det blir så tåpelig.

Ellers likte jeg begge badene, men det som vant var utrolig lekkert, da. Er veldig svak for minimalisme (selv om det egentlig behøves mer skapplass på et bad).

uff grøss er så enig angående hun unge blonde, da de spionerte så fremstod de ivertfall som to små barn.

Gjest reality titter
Skrevet

det med nummer 19 på dolokket var fordi at når du setter deg ned på doen så blir det hull nummer 19!! Sånn forstod jeg det!

;-)

Spesielt fint var det ikke..!

Gjest reality titter
Skrevet

Jeg likte også beste Lasse og Firhana sitt bad.. Når det gjelder oppbevaring så skal de kjøpe inn noen flere kurver å ha på hylla + at de har et lite rom vegg i vegg under trappen til å oppbevare håndklær etc...

Gjest reality titter
Skrevet

Var med? Du var tilfeldigvis der, eller du var der sammen med dem?

Min beste venninne er med..

NEI, det er ikke Natalie, men Firhana!

Og JA, jeg har vært der noen ganger og sett! Og har snakket med Karin og Jon et par ganger også!

Skrevet

Jeg likte også beste Lasse og Firhana sitt bad.. Når det gjelder oppbevaring så skal de kjøpe inn noen flere kurver å ha på hylla + at de har et lite rom vegg i vegg under trappen til å oppbevare håndklær etc...

Hvordan vet du det? Kjenner du dem? :)

Uansett, det med flere kurver blir lekkert. *sikle* Det badet var helt rålekkert!! Og med oppbevaring til håndklær ved trappa, er jo det problemet løst.

Gjest reality titter
Skrevet

Hvordan vet du det? Kjenner du dem? :)

Uansett, det med flere kurver blir lekkert. *sikle* Det badet var helt rålekkert!! Og med oppbevaring til håndklær ved trappa, er jo det problemet løst.

Joda jeg kjenner de!

Firhana er min beste venninne!

Lasse er eh supermorsom og herlig gutt og de er et flott par!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...