Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kunne Karin og Jon ha så lite penger igjen. De har pusset opp et soverom til 37000 ca og et bad til 150000, men så sa de på tv at de bare hadde noen å 50000 igjen, stemmer det?

Fikk litt vondt av dem stakkars for at de ikke vant.

Skrevet

http://www.tv2.no/nr19

Der kan du se budsjettene deres.

hm, skjønner ikke hva de har brukt penger på de andre rommene som de ikke har begynt å pusse opp på enda. Men det er kanskje materialer? Ikke middager håper jeg?!

Skrevet

hm, skjønner ikke hva de har brukt penger på de andre rommene som de ikke har begynt å pusse opp på enda. Men det er kanskje materialer? Ikke middager håper jeg?!

Hehe... De har nok brukt mye penger på middag og øl, men jeg håper ikke de har brukt 250 000 kr på det.

Skrevet

Hehe... De har nok brukt mye penger på middag og øl, men jeg håper ikke de har brukt 250 000 kr på det.

Regner vel egnentlig med at det forbruket går av deres egne penger.

Gjest reality titter
Skrevet

de bruker av egne penger til mat og drikke tror jeg!

Jeg har spurt de selv og da sa de ihvertfall dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...