Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, som jeg har skrevet før, hatt en herlig påskeferie. Delvis fordi jeg hadde en flørt som jeg har brukt tid og energi på. Den oppmerksomheten jeg har fått har vært som en vitaminsprøyte for meg. Han var innom i dag, og nå er det jobb i morgen for begge to. Plutselig lurer jeg på om jeg er forelsket. Jeg bare MÅ se han igjen. Noe så teit. To ekskjærester har tatt kontakt i påsken og heldigvis er jeg ferdig med dem. Punktum, finito.

Hva skjer med voksne damer i våre tider?

Skrevet

Voksne damer trenger også piff i livet vet du :)

Hadde selv en liten flirt på utestedet her for noen dager siden og det var ganske deilig...selv om det ikke skjedde stort.

Man er liksom så flink og fornuftig til daglig, og bra er jo det...men det er deilig å liksom "skeie ut" litt også...som det å pirre litt etter/i en flirt.

Vi voksne damer fortjener det...og skal nyyyyyyte.

He he...

;)

Skrevet

Voksne damer trenger også piff i livet vet du :)

Hadde selv en liten flirt på utestedet her for noen dager siden og det var ganske deilig...selv om det ikke skjedde stort.

Man er liksom så flink og fornuftig til daglig, og bra er jo det...men det er deilig å liksom "skeie ut" litt også...som det å pirre litt etter/i en flirt.

Vi voksne damer fortjener det...og skal nyyyyyyte.

He he...

;)

Det har du sannelig rett i :) Problemet er vår egen og 'flørtenes' fortid som vi greier hele tiden og trekke inn.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det har du sannelig rett i :) Problemet er vår egen og 'flørtenes' fortid som vi greier hele tiden og trekke inn.

hvorfor trekke inn fortiden? Stoler du ikke på beilerne?

Skrevet

hvorfor trekke inn fortiden? Stoler du ikke på beilerne?

Jo det har ikke noe med det å gjøre, men en blir mere skeptisk med alderen det er helt naturlig. De mennene jeg møter har ekser i lange baner, det har jeg også.

Skrevet

Hmmmm...gjør du det du ? Eller han ?

Ække bra det vet du...fortid er fortid, selvom man gjerne må ha noe fortid med seg - de fleste har jo barn osv.

Prøv å legge ting til side og nyte nåtid og evnt. fremtid.

Er ikke det en av de flotte sidene vi som er voksne kan kose oss med da...at vi ikke sliter slik med fortiden ?

:)

Skrevet

Hmmmm...gjør du det du ? Eller han ?

Ække bra det vet du...fortid er fortid, selvom man gjerne må ha noe fortid med seg - de fleste har jo barn osv.

Prøv å legge ting til side og nyte nåtid og evnt. fremtid.

Er ikke det en av de flotte sidene vi som er voksne kan kose oss med da...at vi ikke sliter slik med fortiden ?

:)

Det er både og dette med fortiden, det blir en del ekser,barn, mødre osv. Men vi blir vel flinkere til å distrahere oss:)

Skrevet

Det er både og dette med fortiden, det blir en del ekser,barn, mødre osv. Men vi blir vel flinkere til å distrahere oss:)

Jepp...noen goder skal jo vi og ha når rynkene innvaderer våre liv, sant ?

;)

Skrevet

Jo det har ikke noe med det å gjøre, men en blir mere skeptisk med alderen det er helt naturlig. De mennene jeg møter har ekser i lange baner, det har jeg også.

jo lengre 'baner', jo lettere å styre unna snakk om fortiden..... tror jeg

Skrevet

Jepp...noen goder skal jo vi og ha når rynkene innvaderer våre liv, sant ?

;)

Rynkene er et tegn på det vi har gjennomgått i livet, og det skal vi være stolte av.

Skrevet

jo lengre 'baner', jo lettere å styre unna snakk om fortiden..... tror jeg

Nei det blir omvendt:)

Skrevet

Nei det blir omvendt:)

jeg er ganske voksen, og synes ikke jeg må ramse opp fortiden fra A til Å. Det gjorde jeg før......

Skrevet

jeg er ganske voksen, og synes ikke jeg må ramse opp fortiden fra A til Å. Det gjorde jeg før......

Ingen ramser opp fortiden fra A til Å. Da hadde ikke påskeferien strekket til for min del............

Skrevet

Ingen ramser opp fortiden fra A til Å. Da hadde ikke påskeferien strekket til for min del............

*hehe*

Skrevet

*hehe*

Ja og sånn er det for de fleste av oss i vår alder. Han som jeg har møtt i påsken har antydet en del om fortiden, men akkurat nå synes jeg at jeg kunne fått en godnattmelding og tlf. stirrer illsint på meg og tier stille. Mannfolk altså, mannfolk.

Skrevet

Ja og sånn er det for de fleste av oss i vår alder. Han som jeg har møtt i påsken har antydet en del om fortiden, men akkurat nå synes jeg at jeg kunne fått en godnattmelding og tlf. stirrer illsint på meg og tier stille. Mannfolk altså, mannfolk.

de er ikke verdt å vente på, kanskje. Finn på noe annet imens, så er du veldig opptatt når han ringer. Det funker bedre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...