Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig reiste svigers etter tre ukers besøk. NÅ kan vi igjen ta en kebab hvis vi vil. Nå kan vi se det vi vil på tv. Nå kan vi sitte oppe til over kl 23 uten å bli jag i seng fordi "det er en dag i morgen også".

Vi har endelig funne felles front gubben og jeg. Ikke flere somre hvor alle ferieuker brukes på hytta sammen med dem. Ikke flere ganger hvor en høytid- og hele høytiden blir avgjort og bestemt av andre en oss.

Endelig trenger vi ikke å ha middagsplan for en uke i forkant som _skal_ følges, hvor vi ikke kan bytte mandagsmiddag mot torsdagsmiddag, eller rett og slett drite i en middag og ta skiver istedet.

Endelig ingen som kommenterer hvor mange meldinger jeg sender eller mitt behov for en gang i uka å møte en venninne på kafe, eller som blir fornærmet over at jeg på dagtid i ferien tar med meg unger og besøker en venninne med barn på samme alder.

Fra å av, etter 11 år, skal vi bestemme selv.

Hvis vi tør......

Fortsetter under...

Skrevet

Og alt dette under deres tak??

Oh yeah! Misunnelig???

He he he.

Nå er jeg knust, så nå skal jeg stupe til køys og se Bård og Lars på fisketur. (TV på soverommet er forøvrig noe forbanna tøys...- i følge svigersvina).

Gjest mor i juni
Skrevet

Oh yeah! Misunnelig???

He he he.

Nå er jeg knust, så nå skal jeg stupe til køys og se Bård og Lars på fisketur. (TV på soverommet er forøvrig noe forbanna tøys...- i følge svigersvina).

Du skulle skrevet under tråden min om horror-historier om svigers. De høres ikke riktig sammenskrudd ut.

Ha en supergod natt!! :-)

Skrevet

Tre ukers besøk?

Er glad for at mine bor såpass nærme at de ikke blir fornærma selv om jeg ikke er på besøk på 5 mnd. Og jeg trenger iallefall aldri å ha de på overnattingsbesøk.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Middag fra McD og ikke vaske gulv på en uke hadde vært mitt botemiddel....

Får håpe det går seg til etterhvert da.

Annonse

Skrevet

TRE uker med svigerbesøk? Huffameg, det er altfor mye - selv om du hadde hatt verdens beste svigerforeldre, også.

Nyt den nyvunne friheten og vær hølig, men bestemt videre. Så lenge du & mannen står sammen, klarer dere svigers videre. :0)

Skrevet

3 uker?? Hadde jeg aldri holdt ut...

En uke er toppen, blir det lengre tilter jeg.

Man blir litt sånn innskrenket i frihet mht. det man pleier å gjøre når man har folk boende, og svigers i 3 uker hadde jeg aldri holdt ut. Ikke egne foreldre heller, for den saks skyld.

Si fra at dere vil gjøre andre ting i feriene neste gang, og sett en tidsfrist hvis de kommer til dere. At en uke er greit, men uka etterpå har dere andre planer. Det må de bare godta. Det er da ingen selvfølge å skulle innvadere andres familieliv i ukesvis!

*føler med deg*

Skrevet

3 UKER????????????? Gudbedre...

Du vil kanskje ikke tro meg, men tre uker er et kort opphold. Da vi hadde svangerskapspermisjon med nr 2 (gubben tok ut ferie+perm, og jeg perm+ferie) var vi der i åtte uker, SAMMEN!! I tillegg var broren hans m frue der i 2 av ukene. SKIkkelig avslappende med en 3 åring og en på 6 uker (12 uker da vi dro).

Så fra nå av er makslengde for et besøk 1 uke. Vi har satt foten ned. (Men de vet det ikke ennå da....)

Skrevet

Du vil kanskje ikke tro meg, men tre uker er et kort opphold. Da vi hadde svangerskapspermisjon med nr 2 (gubben tok ut ferie+perm, og jeg perm+ferie) var vi der i åtte uker, SAMMEN!! I tillegg var broren hans m frue der i 2 av ukene. SKIkkelig avslappende med en 3 åring og en på 6 uker (12 uker da vi dro).

Så fra nå av er makslengde for et besøk 1 uke. Vi har satt foten ned. (Men de vet det ikke ennå da....)

Du var der frivillig i åtte uker??????? Hjælpe meg. :o/

Skrevet

Oi!! Såpass lenge?

Hadde tørna gal jeg da, og det enda jeg har verdens beste svigermor altså. Fikser bare ikke å ha besøk så lenge. Trenger litt pusterom jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...