Gjest Jaja231234 Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Jeg har et problem (om det kan kalle det) at jeg ikke tenner på pene jenter. Det er ikke det at jeg ikke liker dem men føler at de er for hovmodige. Det rare er at jeg tenner på mindre pene jenter. (kan man egentlig si at noe er pent eller stygt? Alle er jo pene/stygge på hver sin måte) Er dette rart eller det hjernen min som er skrumpet inn? 0 Siter
Rubia Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Først vil jeg vel si at det helst heter pene og mindre pene Nei, det er vel ikke rart. Kanskje det har en sammenheng med usikkerhet...at du føler det mer usikker med de som er penere ? Uansett så er det folk der ute som faller for aura/sjarm... Vet om såkalte pene mennesker jeg som har hatt de "rareste" partnere...men at de da har smelta på sjarmen. Bare behandle jentene pent du, være seg de er såkalt pene eller ei, så er det bra. Og du...egentlig er vi alle drømmen for noen vet du...og absorlut ikke noe interessante for andre... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Vi har alle våre preferanser. Det er derfor det er noen for alle! ;o) Men dersom du bare tenner på jenter som _du selv_ tenker på som mindre pene, har du kanskje et bittelite selvtillitsproblem? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 hvis du "føler at de er for hovmodige" er det vel ikke rart at du foretrekker andre? Det er ikke alle som 'tåler' å være pene (dessverre). Selv om de fleste av oss ønsker å være det. Kan være like greit å ikke være for pen, egentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.