Gå til innhold

uvante følelser

Anbefalte innlegg

Gjest browneyed girl
Skrevet

Er det noen som opplever dette??; en følelse av å se på seg selv "utenfra",jeg kan holde på med ting også plutselig er det som om tankegangen min "forandrer" seg og jeg tenker liksom om meg selv som om det var en annen person som så på....hvis dere skjønner hva jeg mener...!!tenker liksom; "er det sånn du er nå".Er liksom ikke helt meg selv når det skjer....!!!noen som har noe svar?synes det er litt sprøtt men.....!!kanskje er det bare jeg som tenker alt for mye??

Skrevet

ja jeg har følt slik flere ganger...

For det meste når jeg er fryktelig sliten og stressa da

Gjest epletre
Skrevet

Hadde det slik over en periode i 12- 13 aarsalderen. Fant ut at det hadde en sammenheng med det at jeg ikke spiste riktig, noen ganger spiste jeg ikke i det hele tatt!

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg er "oppmerksom på meg selv" stort sett hele tiden. Har hatt det sånn i flere år nå, og det kan være plagsomt. Kom av at jeg var fryktelig usikker i tenårene, hadde sosial angst og var veldig opptatt av hvordan andre oppfattet meg.

Skulle gjerne kunne "glemme meg selv" i lengre perioder. Men er blitt mer eller mindre vant til det..

Vet ikke om dette er det samme som du opplever?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

når jeg snakker til noen, samtidig som andre ser på, hender det at jeg 'ser' meg selv med deres øyne - altså prøver å vurdere åssen de vurderer det jeg sier - litt distraherende, men jeg tror ikke det påvirker meg. Blir bare en ball for mye i lufta.

Skrevet

Det kan høres ut som du beskriver uvirkelighetsfølelse.

Det er et av mange fysiske symptomer ved et angst/ panikk anfall.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...