Gjest hgjgh Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Kan noen forklare meg hva en sosiolog jobber med? 0 Siter
Gjest sozete Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Sosiologi er "læren om det menneskelige samfunn og dets sosiale sammensetning, samfunnsvitenskap" Sosiologer er eksperter på ulike menneskegruppers preferanser og adferd. Hvordan de fungerer innad, og sammen med andre grupper. 0 Siter
Gjest hvis de får jobb... Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Sosiologi er "læren om det menneskelige samfunn og dets sosiale sammensetning, samfunnsvitenskap" Sosiologer er eksperter på ulike menneskegruppers preferanser og adferd. Hvordan de fungerer innad, og sammen med andre grupper. Forskning, undervisning, saksbehandling, rådgivning. En sosiolog kan brukes til veldig mye... 0 Siter
Gjest sozete Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Forskning, undervisning, saksbehandling, rådgivning. En sosiolog kan brukes til veldig mye... Er det ikke bedre at "hgjgh" får det svaret enn meg? 0 Siter
Gjest hvis de får jobb Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Er det ikke bedre at "hgjgh" får det svaret enn meg? Jo...!!! Sorry 0 Siter
Gjest hvis de får jobb Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Sorry, jeg plasserte svaret til deg feil i tråden. Forskning, undervisning, saksbehandling, rådgivning. En sosiolog kan brukes til veldig mye... Lærerikt studium, veldig mangfoldig og mange muligheter. Men altså, ikke helt kurant på det nåværende arbeidsmarkedet.Men det kommer vel bedre tider. 0 Siter
Gjest sozete Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Jo...!!! sorry! Nå er du nok mer "sozete" enn meg...'LOL* 0 Siter
Gjest hvis de får jobb Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Nå er du nok mer "sozete" enn meg...'LOL* Mmmm. Forsøker å gjøre mange ting på en gang. 0 Siter
Gjest sozete Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Mmmm. Forsøker å gjøre mange ting på en gang. Det er sikkert derfor du må gjøre alt dobbelt så mange ganger....;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.