Gå til innhold

Handle på nett - hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Gjest står litt fast her...
Skrevet

Jeg har bestilt varer over nettet. Tastet inn Visa-nummeret mitt, og regnet med at betalingen var i orden. Nå har jeg fått en mail hvor de skriver "We will need a copy of your credit card bill for verification. If you could email that to me as soon as possible, we would appreciate it."

Hva i huleste er credit card bill???

Fortsetter under...

Skrevet

Kredittkortregning.

Og jeg ville vært meget skeptisk...

Skrevet

Det der hørtes litt underlig ut. Tror ikke jeg ville gitt flere opplysninger der.

Hva slags firma er det snakk om?

Skrevet

Det der hørtes litt underlig ut. Tror ikke jeg ville gitt flere opplysninger der.

Hva slags firma er det snakk om?

Det er en butikk som selger perler og utstyr til smykkelaging.

Har bestilt to ganger på rad der. Har fått bekreftet at første bestilling er underveis og jeg ser på nettbanken at de har trukket korrekt beløp fra kontoen.

Men så kom den mailen i forbindelse med andre bestilling. Og jeg skjønner ingenting... Ja, jeg vet at direkte oversatt betyr credit card bill kredittkortregning, men hva er det da? Hva mener de?

Jeg må vel skrive til dem og spørre hva de mener, men jeg har ikke lyst til å virke "dum og lettlurt" heller, så derfor la jeg inn spørsmålet mitt her tilfelle noen hadde vært bort i noe liknende.

Skrevet

Kredittkortregning.

Og jeg ville vært meget skeptisk...

Ja, men hva er det da? Jeg tastet inn kortnummer ved bestilling, slik jeg alltid gjør ved netthandel. Skjønner ikke hva for noe mer de trenger... Se forøvrig mitt svar til amber sun.

Skrevet

Det er en butikk som selger perler og utstyr til smykkelaging.

Har bestilt to ganger på rad der. Har fått bekreftet at første bestilling er underveis og jeg ser på nettbanken at de har trukket korrekt beløp fra kontoen.

Men så kom den mailen i forbindelse med andre bestilling. Og jeg skjønner ingenting... Ja, jeg vet at direkte oversatt betyr credit card bill kredittkortregning, men hva er det da? Hva mener de?

Jeg må vel skrive til dem og spørre hva de mener, men jeg har ikke lyst til å virke "dum og lettlurt" heller, så derfor la jeg inn spørsmålet mitt her tilfelle noen hadde vært bort i noe liknende.

Hm, beklager at jeg ikke kan hjelpe deg noe mer. Håper noen andre her inne kan svare mer informativt enn det vage svaret jeg ga deg. Sorry.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...