Gå til innhold

Hotell/pensjonat Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale et rimelig hotell/pensjonat i Oslo.

Helst nærmest mulig rikshospitalet.Må kunne navigere meg ganske lett til rikshospitalet,er ikke kjent i oslo.

Må ikke være sykehotell,da trygdekontoret ikke dekker noe til det.

Takker for svar!

Fortsetter under...

Skrevet

Hva koster å ligge på sykehotellet da om du må betale alt selv?

mvh

Skrevet

http://www.rikshospitalet.no/pasientinfo/avdeling.asp?nPubID=2386&nPubID3=1933&nPubID4=2450

Her linker Rikshospitalet til en side med rimelig overnatting. (bo billig i oslo)

Pasienthotellet på ullevål er ganske rimelig, og da er det bare noen minutter å gå til trikken som går direkte til rikshospitalet.

Går du inn på www.trafikanten.no kan du finne alle trikkene som har endestopp rikshospitalet. Trikken stopper midt foran hovedinngangen.

Skrevet

Hva koster å ligge på sykehotellet da om du må betale alt selv?

mvh

Det vet jeg ikke.. Men jeg får dekt 550,- for meg og min datter hvis jeg velger et vanlig hotell/pensjonat. Har funnet et hotell i munchs gate hvor jeg bare må betale 50- 100,- ut av egen lomme og det blir vel rimeligst. Men ser foran meg at det blir et styr å finne frem til trikk/ buss derfra..Skulle helst hatt et mye nærmere hvis det finnes. Er fullstendig fri for orienteringsans :o)

Skrevet

http://www.rikshospitalet.no/pasientinfo/avdeling.asp?nPubID=2386&nPubID3=1933&nPubID4=2450

Her linker Rikshospitalet til en side med rimelig overnatting. (bo billig i oslo)

Pasienthotellet på ullevål er ganske rimelig, og da er det bare noen minutter å gå til trikken som går direkte til rikshospitalet.

Går du inn på www.trafikanten.no kan du finne alle trikkene som har endestopp rikshospitalet. Trikken stopper midt foran hovedinngangen.

Pasienthotell blir nok uaktuelt siden jeg ikke får dekt det... Men skal sjekke ut linken. Tusen takk!

Gjest MissSaigon
Skrevet

Det vet jeg ikke.. Men jeg får dekt 550,- for meg og min datter hvis jeg velger et vanlig hotell/pensjonat. Har funnet et hotell i munchs gate hvor jeg bare må betale 50- 100,- ut av egen lomme og det blir vel rimeligst. Men ser foran meg at det blir et styr å finne frem til trikk/ buss derfra..Skulle helst hatt et mye nærmere hvis det finnes. Er fullstendig fri for orienteringsans :o)

Munchs gate ligger et steinkast fra 10, 17 og 18-trikken som går rett til Rikshospitalet.

Søk på trafikantens oslokart, så ser du hvor den gaten ligger i forhold til trikken.

Oslo er ikke så stor. Du finner fram. Ikke vær redd for det!!

Annonse

Skrevet

Munchs gate ligger et steinkast fra 10, 17 og 18-trikken som går rett til Rikshospitalet.

Søk på trafikantens oslokart, så ser du hvor den gaten ligger i forhold til trikken.

Oslo er ikke så stor. Du finner fram. Ikke vær redd for det!!

Tusen takk for svar. Skal sjekke ut trafikanten. Blir nok det hotellet da.. Må vel klare å komme meg på en trikk :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...