Gå til innhold

Jeg spør igjen! Til der med gifta bort søsken! : )

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Broren min giftet seg når jeg var sånn 18ish og hadde enda dårligere råd enn nå, han fikk et maleri som en kompis av meg hadde malt..(han er flink!)

Det kostet lite, men jeg synes det var en bra gave allikevel. Skulle han finne på å gifte seg om igjen(han var gift rekordkort - litt under året tror jeg:-o) får han nok noe fint, jeg kan sikkert bruke 1000 eller mere kr da. Han er en veldig søt&snill bror:)

:-)

Lykke til med gavekjøping!

Fortsetter under...

Gjest råflott
Skrevet

Jeg ville slått til med en ordentlig gave om det var min bror.

Da vi giftet oss var min bror sammen med ei som drev med tupperware, og det fikk vi. Og jeg kan ikke for at jeg syns det var en simpel gave. Plast gir man ikke bort i bryllup. Jeg vet det er tanken som teller osv, og jeg er ikke den som ser på slikt, men akkurat da ble jeg veldig skuffet.

Hadde vært mye hyggeligere om det var en bitteliten ting, men kjøpt med omtanke!

Uansett så hadde jg kjøpt noe råflott til broren min om han skulle giftet seg. Men så har jeg også bare en bror da!

Og vi har også god råd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...