kvast Skrevet 5. januar 2001 Del Skrevet 5. januar 2001 Hei, jeg lurer på om en doktor kan svare meg på denne meldingen. Jeg har for en tid tilbake siden tatt en del veksthormoner i forbindelse med min trening. og lurer på om du kan svare meg på om det finnes noen bivirkninger ved bruk av veksthormoner. jeg har tatt vekst etter hvor mange kilo jeg er og ikke hatt ufornuftig bruk. Kan du si meg noe som helst negativt om bruk av vekst, bortsett fra at det er ulovlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tbhc Skrevet 7. januar 2001 Del Skrevet 7. januar 2001 Du finner ekstremt mye info på internett, så det er bare å surfe lös da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 7. januar 2001 Del Skrevet 7. januar 2001 HEI Veksthormon kan bl.a. fremprovosere sukkersyke, og det kan gi noe som heter acromegali -- dvs at ansiktsskjelettet vokser og man får et nokså spesialt utseende. Jeg vil derfor på det sterkeste advare mot bruk av veksthormon i samband med trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiffers Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 HEI Veksthormon kan bl.a. fremprovosere sukkersyke, og det kan gi noe som heter acromegali -- dvs at ansiktsskjelettet vokser og man får et nokså spesialt utseende. Jeg vil derfor på det sterkeste advare mot bruk av veksthormon i samband med trening. Hei Sverre! Siterer fra svaret ditt: "Veksthormon kan bl.a. fremprovosere sukkersyke, og det kan gi noe som heter acromegali" Tydeligvis har du ikke peiling på hva acromegali er for noe. Det er en sykdom man får pga en tumor på hypofysen, som _PRODUSERER_ veksthormoner. Man får _IKKE_ acromegali av å ta veksthormoner. En som kaller seg "lege" burde kunne sin medisin bedre før man kommer med slike blåste uttalelser! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.