Han nye Skrevet 5. januar 2001 Skrevet 5. januar 2001 Jeg har blitt syk i dag, vondt i halsen ømme mandler litt vondt i hode.Det gikk helt greit å være på skolen.Må jeg holde meg unna treningen i dag?Skal jeg bli helt frisk før jeg trener(styrke)? 0 Siter
Stankonia Skrevet 5. januar 2001 Skrevet 5. januar 2001 Er du syk,forkjølet og greier råder jeg deg til å holde deg unna treningen så lenge...kommer ikkeno godt av det,vent til du føler deg opplagt igjen. 0 Siter
Gjest Yellow Ledbetter Skrevet 5. januar 2001 Skrevet 5. januar 2001 Er du syk,forkjølet og greier råder jeg deg til å holde deg unna treningen så lenge...kommer ikkeno godt av det,vent til du føler deg opplagt igjen. Enig med Stankonia. Føler du deg litt dårlig, så la kroppen bruke kreftene på å bli frisk igjen. 0 Siter
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 5. januar 2001 Skrevet 5. januar 2001 Hei, dersom du føler deg syk, slapp og sliten er det best å stå over. Kroppen trenger kreftene til å komme til hektene igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.