Gå til innhold

Min venninde...

Anbefalte innlegg

Gjest greennnn
Skrevet

Ja, mine venner kan stole på at jeg ikke starter noe jeg ikke vet slutten på, totalt uten forutsetninger for å vite hva situasjonen er eller blander meg oppi ting jeg overhode ikke har noe med på noen måte.

Hva pokker skal hensikten være med å si fra ? Så veninden kan se 'hvilken stor dritt' hun er sammen med ???

ja ja, er jo glad jeg ikke har deg som venninne !!

jeg hadde satt pris på å blitt informert om evt. hva mannen min holdt på med bak ryggen min, istedenfor at folk skal le av meg å tro jeg er dum som "godtar" det

Skrevet

ja ja, er jo glad jeg ikke har deg som venninne !!

jeg hadde satt pris på å blitt informert om evt. hva mannen min holdt på med bak ryggen min, istedenfor at folk skal le av meg å tro jeg er dum som "godtar" det

Tja, sett at jeg var mannen din, on jeg var ute for å ordne en overaskelse til deg.

En 'venn' av deg så meg ute, i min planlegging med en annen kvinne. I sin iver etter å være god veninde smører hun litt på hva hun har 'sett'. Når jeg kommer hjem beskylder du meg for utroskap.

Nå, hvordan tror du forholdet mellom deg, meg og vennen er etter dette ?

Skrevet

Starter du aldri noe du ikke vet slutten på?? Hva med livet, hver dag?? vet du slutten på det??

Litt klønete formulert, ja.

Det jeg sier: Du starter noe med potensielt store konsekvenser som du ikke har noe med, og ikke heller vet hva er. Se på språket til orginalinlegget..

'romantisk middag for to, jeg har tidligere sakt at... og jeg TROR forholdet ikke er så bra..'

Mye antagelser og synsing på noe hun i bunn og grunn tydligvis ikke vet. Og da holder vettuge mennesker seg unna.

Skrevet

Er det NOEN i det hele tatt som ville satt pris på at venner/familie hadde holdt f.eks. utroskap skjult?!

Jeg for min del håper for all del at de rundt meg hadde kommet til meg å fortalt slike ting - UANSETT!

Kjenner mange damer som har venner som deg - det er ILLE å se at de blir holdt for narr på den måten!

Men hun har allerede sagt noe før, jeg synes ikke det er hennes business å mase om dette og det hadde i allefall ikke jeg satt pris på fra mine venninner. Skal hun absolutt si noe mer bør hun heller få kjæresten til å si noe, bedre at det kommer fra ham.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Hvis du ser ham ute med dame igjen, så kan du f.eks. gå frem til ham, og hilse på dem begge, og presentere deg som en venninne av kona hans.Så får i alle fall han seg en støkk, hvis han er utro.

Gjest papirtiger
Skrevet

Du burde gått bort til han og fått han til å forstå at du snakker med venninnen din, hvis ikke han gjør det først.

Skrevet

La det være. Jeg hadde kanskje gått bort å hilst på ham for å se om han skammet seg.

Skrevet

Nok et MEGET intelligent svar!

Takk! Jeg jobbet litt med det, så det varmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...