Gå til innhold

Legeskrekk

Anbefalte innlegg

Gjest valium
Skrevet

Skal til legen, og tenkte å ta en valium eller to. Min hensikt er ikke å bli dopa, men ikke være nervøs. Blir livredd og knyter meg skikkelig. Burde jeg ta eller to? 5 mg. Og hvor lenge før ejg har time bør jeg ta dem?

Fortsetter under...

Gjest torsdagen
Skrevet

Skal også til legen i dag. Er nervøs og springer på do (når jeg først sitter på venterommet).. (skal ta celleprøve). Prøv å ikke ta valium! I så fall minst mulig.

Skrevet

Prøv å puste rolig, konsentrer deg om det du skal si og det legen skal gjøre, så går det så bra så. Jeg har litt legeskrekk selv, og skulle ta celleprøver i dag for første gang i mitt liv. Gruet meg helt vanvittig, men det gikk så bra! Gjorde nesten ikke vondt i det hele tatt, legen spøkte og snakket mens hun holdt på, og det hele var over på fem min.

Ikke ta valium, fortell heller legen at du har gruet deg veldig, så tar han/hun seg bedre tid og får roet deg litt ned.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...