Gjest valium Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Skal til legen, og tenkte å ta en valium eller to. Min hensikt er ikke å bli dopa, men ikke være nervøs. Blir livredd og knyter meg skikkelig. Burde jeg ta eller to? 5 mg. Og hvor lenge før ejg har time bør jeg ta dem? 0 Siter
Gjest torsdagen Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Skal også til legen i dag. Er nervøs og springer på do (når jeg først sitter på venterommet).. (skal ta celleprøve). Prøv å ikke ta valium! I så fall minst mulig. 0 Siter
modesty Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Prøv å puste rolig, konsentrer deg om det du skal si og det legen skal gjøre, så går det så bra så. Jeg har litt legeskrekk selv, og skulle ta celleprøver i dag for første gang i mitt liv. Gruet meg helt vanvittig, men det gikk så bra! Gjorde nesten ikke vondt i det hele tatt, legen spøkte og snakket mens hun holdt på, og det hele var over på fem min. Ikke ta valium, fortell heller legen at du har gruet deg veldig, så tar han/hun seg bedre tid og får roet deg litt ned. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.