Gå til innhold

Hvordan få tilbake det som er mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest Den opprinnelige m&m

Har du mulighet til å treffe ham i en eller annen sammenheng der dere er mange til stede, og der han taper ansikt ved å bli konfrontert med at han ikke leverer tilbake det han har lånt? Kan du på en eller annen måte få det skriftlig?

Fortsetter under...

Gjest har vært i liknende situasjon

Jeg syns du skal politianmelde ham rett og slett. Og forslå for politiet at de kan være mellomledd der dere begge møter og overleverer tingene. Du har ikke særlig andre muligheter rett og slett.

Gjest lurer fælt nå

Jeg tror han har baktanker med å bli venn også. Tror det er mest for fasadens skyld, og for at ryktene om han ikke skal spinnes videre på. (Han har vært beint og rent slem.)

Hadde han hatt edle intensjoner, hadde han vel for pokker gitt meg det som er mitt, og gjerne gitt meg en forklaring og en unnskyldning for måten han har oppført seg på i flere år.

Jeg tror at hvis jeg nå går med på å være venn, så vil han ikke gi meg det som er mitt uansett. Klart, jeg kan jo prøve.

Hvorfor er denne tingen så hemmelig? Hva er tingen?

Det er farlig å slenge rundt seg med karakteristikker som psykopat, men det kan høres ut som om vedkommende er i den kategorien...

Jeg så du ikke ville blande inn rettsapparatet, men hva med Konfliktrådet? Kan det skade å prøve? Du kan lese om det her: http://www.konfliktraadet.no/

Konfliktrådet kan kun brukes i straffesaker, og det er politiet som overfører saker dit når det er konstatert skyld og partene er enig om megling der.

Det rettslige alternativet her er forliksrådet.

Konfliktrådet kan kun brukes i straffesaker, og det er politiet som overfører saker dit når det er konstatert skyld og partene er enig om megling der.

Det rettslige alternativet her er forliksrådet.

..beklager..ser nå at de har utvidet til å ta sivile saker også...(typisk meg å være litt kjapp på avtrekkeren)

skorpionfisken

Har lest tråden.

Torpedoer finnes....

Hva med å troppe opp hjemme hos foreldrene hans mens han er der med en stor sterk og skummel mann...?

Håper du ikke har barn med idioten, da blir du aldri kvitt ham.

Ting er jo bare ting, klarer du ikke å få det fra ham så se det som en investering du måtte ut med for å bli kvitt ham for alltid.

Kanskje det ville hjelpe å ignorere ham helt? Kanskje han kommer til deg da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...